  • 11. Data: 2009-08-23 09:35:11
    Temat: Re: Projekt portalu dla motocyklistów www.Where2Moto.com
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michaczu" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:h6equ5$93g$1@news.onet.pl...
    > Witam wszystkich
    >
    > Pracujemy ostatnio ze znajomymi nad portalem dla motocyklistów
    > www.Where2Moto.com
    >

    > Będziemy BARDZO wdzięczni za wszelkie sugestie.

    No to moja sugestia brzmi - zmienic domene na jakas z polska nazwa.
    Jak ja widze to angielskie dupowlazdztwo to az mnie trzesie :)
    Nawet ruskim tak gleboku w dupe Polacy nie wlazili jek przyglupim
    angolom :(

    pozdrawiam, Leszek

  • 12. Data: 2009-08-23 09:39:01
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kucik" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > przykladowa klasyfikacja - teraz improwizuje np.
    >
    > klasyfikacja
    >
    > 1. on road - off road

    Szosa-Teren
    Przeciez mamy swoje polskie nazwy, nie tylko mamy ale ich tutaj
    zazwyczaj normalnie uzywamy to moze by ta klasyfikacje w jednym jezyku
    zrobic a nie w kilku ?

    pozdrawiam, Leszek