  • 11. Data: 2004-02-09 21:48:09
    Temat: Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004 20:59:41 +0000 (UTC), "Artur Orlowski"
    <l...@t...the.signature.pl> wrote:

    > Z ciekawości się zapytam - jaki serwis prowadziłeś, że potrzebowałeś
    >dla niego tyle domen różnych miejscowości? Informacje o miastach, czy
    >może coś transportowego?

    Jaki serwis? Normalny cybersquatting :-> Dla ustalenia uwagi, na spornej stronie
    http://www.warszawa.pl/ widnieje:

    serwis w przebudowie...

    i to jest *wszystko*.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 12. Data: 2004-02-09 22:05:30
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Szymon Sokół wrote:

    > Jaki serwis? Normalny cybersquatting :-> Dla ustalenia uwagi, na
    > spornej stronie http://www.warszawa.pl/ widnieje:
    > serwis w przebudowie...
    > i to jest wszystko.

    Ehm. Powiedziałem to samo. Tylko w łagodniejszej formie ;-)
    A poza tym byłem ciekawy, jak spróbuje z tego wybrnąć.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 13. Data: 2004-02-10 07:51:29
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl>

    Uzytkownik: Tomasz Nowak <t...@n...netventure.pl> napisal:

    > Oni są po prostu bezczeni.. robią zamieszanie na taką skalę za
    > nasze pieniądze... To już zakrawa na rozbój w biały dzień.

    A tak z ciekawości. Bardzo dużo ludzi mówi o rozboju w biały dzien.
    Dlaczego tylko się o tym mówi ? A może czas cos zmienić bo wszystko staje
    się monotonne ;)
    Może czas z pieśnią na ustach ruszyć do przodu i zaśpiewać "Na barykady
    ludu płacący kosmiczne podatki".

    Ps Ci z NASA, to za same kosmiczne podatki których sam nawet nie wiem ile
    jest ale palcy by brakło, powinni nas wszystkich Polaków odznaczyć. Bądź
    co bądź to krok w kierunku kosmosu :)

    Wniosek: Tak było jest i zawsze będzie bo my się na to zgadzamy.

    --

    Jaroslaw Druzbinski
    art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania

  • 14. Data: 2004-02-10 08:07:34
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl>

    Uzytkownik: Artur Orlowski <l...@t...the.signature.pl> napisal:

    > Z ciekawości się zapytam - jaki serwis prowadziłeś, że potrzebowałeś
    > dla niego tyle domen różnych miejscowości? Informacje o miastach, czy
    > może coś transportowego?

    Ja myślę, że postąpił jak normalny myślący człowiek. Chciał zrobić na tym
    interes. Osobiście nie widzę w tym nic złego wręcz przeciwnie. Ale
    oczywiście 'władza" sobie przypomniała po jakimś czasie że może mieć tą
    domenę. I w efekcie postępuje jak za komuny. Zabiera i ma gdzieś. Przecież
    nikt nie zabraniał zarządowi miasta wykupić tej domeny wcześniej. Takie
    dziwne podejście. Przecież jeżeli im zależy na promocji miasta nich sobie
    od kolesia kupią (a może będzie hojny i da im za free) subdomene
    um.warszawa.pl i po sprawie.
    Wg. mnie powinna obowiązywać zasada kto pierwszy ten lepszy.

    A tak przy okazji czy może mi ktoś podać informacje w której jest jasno
    napisane, że nazwa "Warszawa" jest nazwą zastrzeżoną do której używania ma
    wyłączność tylko Urząd Miasta. Nie jestem w tym dobrze rozeznany i tak
    naprawdę interesuje mnie to czy nazwy miejscowości są zastrzeżone.

  • 15. Data: 2004-02-10 08:16:48
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Jaroslaw Druzbinski w <c0a3h4$26kh$1@link.cn.net.pl> zeznal:
> [...]
    > wyłączność tylko Urząd Miasta. Nie jestem w tym dobrze rozeznany i tak
    > naprawdę interesuje mnie to czy nazwy miejscowości są zastrzeżone.

    http://www.dns.pl/zasady.html
    pkt 7.c

    --
    Panie, zainstalowałem Windows...
    - Tak?

  • 16. Data: 2004-02-10 08:26:10
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Jaroslaw Druzbinski wrote:
    > wcześniej. Takie dziwne podejście. Przecież jeżeli im zależy na
    > promocji miasta nich sobie od kolesia kupią (a może będzie hojny i da
    > im za free) subdomene um.warszawa.pl i po sprawie.

    Chba nie sprawdziłeś dokładnie - piszący powyżej Artur Grzymała nie
    jest właścicielem domeny warszawa.pl, tylko www.warszawa.pl - czyli dla
    UM mógłby podarować tylko um.www.warszawa.pl. Po tym już widać, że od
    początku było to już naciąganie przepisów.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 17. Data: 2004-02-10 08:33:01
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl>

    Uzytkownik: Marcin Kowalczyk
    <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisal:

    > http://www.dns.pl/zasady.html
    > pkt 7.c

    Moje pytanie było jasno sformułowane i dotyczyło zastrzeżenia nazwy
    Warszawa.
    A co do wątku to jak widać autorowi postu nie odmówiono rejestracji domeny
    więc nie zastosowano tego punktu regulaminu. Skoro nie zastosowano podczas
    rejestracji to dlaczego ma mu się odbierać teraz.

  • 18. Data: 2004-02-10 08:39:38
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jaroslaw Druzbinski <comnet@[nospam.]cn.net.pl> wrote:

    > A co do wątku to jak widać autorowi postu nie odmówiono rejestracji domeny
    > więc nie zastosowano tego punktu regulaminu. Skoro nie zastosowano podczas
    > rejestracji to dlaczego ma mu się odbierać teraz.

    Bo się zmienił regulamin?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 19. Data: 2004-02-10 08:42:11
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl>

> [...]

    > dla UM mógłby podarować tylko um.www.warszawa.pl. Po tym już widać,
    > że od początku było to już naciąganie przepisów.

    Masz racje. Zle to zrozumialem.

  • 20. Data: 2004-02-10 09:17:44
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

> [...]
    > oczywiście 'władza" sobie przypomniała po jakimś czasie że może mieć tą
    > domenę. I w efekcie postępuje jak za komuny. Zabiera i ma gdzieś.
    [...]
    > Wg. mnie powinna obowiązywać zasada kto pierwszy ten lepszy.

    Z tego co pamiętam, to właśnie za komuny tak było że "kto pierwszy" (stanął
    w kolejce przed sklepem meblowym) "ten lepszy" (kupił sobie wersalkę).

    Komitety kolejkowe na rejestrację domeny?

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków