  • 1. Data: 2011-04-26 20:36:03
    Temat: Prosba o identyfikacje producenta / ukladu
    Od: Martin Lukasik <m...@m...pl>

    Witam,

    Mam problem z ECU w samochodzie -- nie zalacza mi wiatraka od
    chlodnicy. Sprawdzilem wszystko, i dotarlem do ECU. Rozebralem go, i
    wyglada na to, ze padl uklad ze zdjecia (ten na srodku):
    http://img194.imageshack.us/i/74950170.jpg/
    Moje pytanie: czy wie ktos co to jest, albo chociaz kto jest
    producentem (sa strony z setka logo, ale tego nie moglem odnalezc)?
    Zgaduje, ze jest to cos w stylu "darlington array", bo "przejechalem"
    wszystkie mosfety i tranzystory, i wyjscie zadnego nie jest podlaczone
    do pinu, ktory wychodzi na przekaznik.
    ECU jest firmy Bosch, MED 7.1.1, jesli to komus w czyms pomoze...

    Z gory dzieki za pomoc,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-04-26 20:47:12
    Temat: Re: Prosba o identyfikacje producenta / ukladu
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-04-26 22:36, Martin Lukasik pisze:

> [...]
    > Moje pytanie: czy wie ktos co to jest, albo chociaz kto jest
    > producentem (sa strony z setka logo, ale tego nie moglem odnalezc)?

    loga Boscha nie znasz?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 3. Data: 2011-04-26 21:00:44
    Od: Martin Lukasik <m...@m...pl>

    On Apr 26, 9:47 pm, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> wrote:

    > loga Boscha nie znasz?

    <blush>
    To bylo glupie pytanie... Wiedzialem, ze widzialem to logo milion
    razy, tylko nie moglem skojarzyc ;) Chyba ten dzien mnie zmeczyl...
    No to sprawa jasna, ukladu nigdzie nie dostane i moge kupic nowy
    komputer :-)

    Dzieki!
    m.

  • 4. Data: 2011-04-26 21:41:56
    Od: Paweł Sujkowski <p...@n...com>

    Zacznij tu:
    http://www.semiconductors.bosch.de/en/startpage/star
    tpage.asp
    z informacjami skromnie ale może coś trafisz
    Na stronie:
    http://www.futureelectronics.com/
    mają do sprzedaży troszkę półprzewodników Bosch'a.
    Pozdrawiam i powodzenia.

    Paweł

  • 5. Data: 2011-04-29 20:16:31
    Od: Martin Lukasik <m...@m...pl>

    On Apr 26, 10:41 pm, Paweł Sujkowski <p...@n...com>
    wrote:
> [...]
    > z informacjami skromnie ale może coś trafisz
    > Na stronie:http://www.futureelectronics.com/
    > mają do sprzedaży troszkę półprzewodników Bosch'a.

    Dziękuję!
    Coś tam niby znalazłem podobnego, napisałem do nich, zobaczymy.

    Dzięki jeszcze raz.

    m.