  • 1. Data: 2011-04-26 08:13:22
    Temat: PLC Moeller XC-CPU101
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    Witam.

    Podpowiedzcie koledzy jakim programem (+ kabel) dobrać się do tego PLC?
    Potrzebuję zgrać z niego program i zrobić małą poprawkę.

    Są może jakieś wersje oprogramowania free, trial?
    To jest jednostkowa, mała robótka i nie chciałbym kupować od razu całego
    kombajnu w stylu STEP7.
    Możecie coś doradzić.

    Pozdrawiam
    ELP

  • 2. Data: 2011-04-26 11:15:52
    Temat: Re: PLC Moeller XC-CPU101
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Są może jakieś wersje oprogramowania free, trial?
    > To jest jednostkowa, mała robótka i nie chciałbym kupować od razu całego

    szukaj softu Moellera "easy Soft CoDeSys", nie miałem potrzeby nic z tym
    robić więc nie powiem jaki kabel potrzeba,

    brat