  • 1. Data: 2011-04-26 14:00:15
    Temat: Impulsowe zamienniki do regulatorów serii 78xx
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Każdy elektronik zapewne zna układy trzynóżkowych regulatorów
    liniowych serii 78xx, np. LM7805 lub LM7812 Nationala...
    Bazując na popularności tych układów produkuje się również ich
    impulsowe odpowiedniki w postaci miniaturowych modułów.

    Szukam właśnie takich odpowiedników u różnych producentów.
    To co znalazłem do tej pory:

    http://www.murata-ps.com/data/meters/dms-78xxsr.pdf
    Niestety tylko dwie wersje napięciowe: +5V, +12V.

    http://www.recom-international.com/pdf/Innoline/R-78
    xx-0.5.pdf
    Niestety tylko pół ampera prąd wyjściowy...

    Najlepszy jaki znalazłem do tej pory to V7806-2000:
    http://products.cui.com/CUI_V7806-2000_Datasheet.pdf
    ?fileID=5550
    bo ma 2A prąd wyjściowy i potrzebne mi napięcie wyjściowe 6V.

    Czy ktoś się orientuje kto jeszcze robi tego typu moduły?

  • 2. Data: 2011-04-26 14:45:38
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 26.04.2011 16:00, schrieb Pszemol:
> [...]
    > bo ma 2A prąd wyjściowy i potrzebne mi napięcie wyjściowe 6V.
    >
    > Czy ktoś się orientuje kto jeszcze robi tego typu moduły?

    Texas Instruments. PT78ST1xxy i PT79ST1xxy, gdzie xx 33, 36, 05, 51, 53,
    06, 65, 07, 08, 09, 10, 12, 14, 15 (napięcia). y = V, S, H (vertical,
    surface, horizontal). 1.5A. Używam i jestem zadowolony. Są jednak trochę
    szersze od "normalnych".

    Waldek

  • 3. Data: 2011-04-26 15:11:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message

> [...]
    > surface, horizontal). 1.5A. Używam i jestem zadowolony.
    > Są jednak trochę szersze od "normalnych".

    Dzięki Waldku, niestety zdecydowanie za szerokie - staram się
    go upchać do wtyczki DB9 aby rozwiązać problem zasilania 12V
    dla urządzenia które chce tylko 6V... Będę szukał dalej.

  • 4. Data: 2011-04-26 17:38:16
    Od: philips <p...@o...pl>

    > http://www.murata-ps.com/data/meters/dms-78xxsr.pdf
    > Niestety tylko dwie wersje napięciowe: +5V, +12V.

    A wcale nie, bo 7803 daje 3,3V :-)

    Chyba, że czegoś nie zrozumiałem...

  • 5. Data: 2011-04-26 18:05:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "philips" <p...@o...pl> wrote in message

    > A wcale nie, bo 7803 daje 3,3V :-)
    >
    > Chyba, że czegoś nie zrozumiałem...

    OK, niech Ci będzie :-) Tak czy inaczej potrzebuję 6-6,5V.

  • 6. Data: 2011-04-26 21:54:56
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-26 20:05, Pszemol pisze:
    > "philips" <p...@o...pl> wrote in message

    > OK, niech Ci będzie :-) Tak czy inaczej potrzebuję 6-6,5V.

    Traco robi na 6,5V TSR 1-2465. Sorry za długi link - nie chce mi się go
    skracać:

    https://www.distrelec.com/ishopWebFront/catalog/prod
    uct.do/para/keywords/is/TSR_1-2465,TSR12465,Traco_Po
    wer,Regulator_impulsowy_6.5_VDC_1_A,Stabilizator_imp
    ulsowy_1_A,_z_n%C3%B3%C5%BCkami_wg_78xx,_SIL3/and/la
    nguage/is/pl/and/shop/is/PL/and/series/is/1/and/id/i
    s/01/and/node/is/35379/and/artView/is/true/and/produ
    ctNr/is/6953485.html

    MD

  • 7. Data: 2011-04-26 22:18:35
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > To co znalazłem do tej pory:

    Może coś z tego sobie wybierzesz.
    Używam w kilku egzemplarzach wersje 500mA i 1A (5V i 3V3) od około roku i
    jestem zadowolony.

    http://www.jselektronik.pl/home/sub/PL,33,przetworni
    ce_dcdc.html

  • 8. Data: 2011-04-27 16:00:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote in message

    > Może coś z tego sobie wybierzesz.
    > Używam w kilku egzemplarzach wersje 500mA i 1A (5V i 3V3) od około roku i
> [...]

    Dzięki, ale niestety najmniejsze są o wiele za duże aby zmieścić
    je wraz z innymi kablami do wtyczki DB9...

  • 9. Data: 2011-04-27 16:03:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Traco robi na 6,5V TSR 1-2465. Sorry za długi link - nie chce mi się go
    > skracać:

    Link zadziałał bez problemu. Dzięki.
    To jest już jakiś kandydat - rozmiary ma dobre, żeby tylko prąd
    miał większy, byłoby idealnie. No cóż, na razie wyjdę na produkcję
    z pojedynczym dostawcą i będę się modlił aby nie przestali go robić :-)

  • 10. Data: 2011-04-28 12:01:19
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2011-04-26 16:00, Pszemol pisze:

> [...]
    > bo ma 2A prąd wyjściowy i potrzebne mi napięcie wyjściowe 6V.
    >
    > Czy ktoś się orientuje kto jeszcze robi tego typu moduły?

    niestety 5V i 1A, (5V to raczej nie problem, ale 2A owszem):

    http://www.seguro.pl/sklep/?podkat=209

    Rozmiary wyglądają dość przyzwoicie. Nie mam pojęcia jak wygląda
    dostępność (rok temu chciałem 3.3V to nie mieli, a teraz to jak widzę
    żadnych nie mają w sklepie - można jeszcze w jm pytać). No i pozostaje
    problem chłodzenia - chyba, że podziurkujesz obudowę DB9.

    DD