  • 1. Data: 2012-08-02 23:48:14
    Temat: Prośba pilna o ocenę zestawu
    Od: micz <m...@g...com>

    Moi Drodzy, proszę o rzut okiem fachowy na zestaw, który sobie zamierzam poskładać.
    Ma służyć głównie do pracy z pakietem Adobe CS6 (After Effects i Premiere, oraz
    Photoshop, Indesign i Illustrator). Nie mam czasu na granie, więc to zupełnie nie
    istotne :(

    Na gral.pl ten zestaw wyniesie 4270PLN

    Napiszcie pliz, czy któryś z elementów budzi wasze obawy (co do kompatybilności,
    opłacalności, niezawodności... jakiekolwiek). Będę wdzięczny za każdą opinię!!!

    PROCESOR: i7 3770
    PŁYTA: Asus P8H67-M Evo Rev3.0
    RAM: DDR3 16GB 1333MHz A-DATA (2x8GB, DualDDR, CL9)
    HDD (na system): Intel 520 120GB SSD, 2.5", SATA/600 550MB/s, 520MB/s
    DVD: Lite-On iHAS124
    GRAFIKA: GeForce GTX560Ti Gigabyte 1024MB
    OBUDOWA: CoolerMaster Centurion 534 Lite
    ZASILACZ: 650W be quiet Dark Power Pro P9-650W

  • 2. Data: 2012-08-03 00:43:13
    Temat: Re: Prośba pilna o ocenę zestawu
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-02 23:48, micz pisze:
    > i7 3770

    To procesor ze zintegrowana grafika a ta ma byc osobno to kup cos bez
    grafiki i bedzie OK.

  • 3. Data: 2012-08-03 03:09:46
    Od: micz <m...@g...com>

    No to w podobnej cenie/wydajności mam do wyboru w zasadzie tylko i7 2600 lub i7 2700,
    ale one mają chyba większy pobór mocy i ciut mniejsze osiągi (osiągi akurat mnie nie
    martwią - to pewnie ułamkowe różnice - ale prąd to już realna kasiora, jeśli
    przeliczymy to np. po roku-dwóch) :/

    A ta dodatkowa grafika w czymś przeszkadza? Czy po prostu będzie leżała odłogiem i
    tyle?

  • 4. Data: 2012-08-03 08:33:34
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    micz nabazgrał(a):

> [...]
    > Napiszcie pliz, czy któryś z elementów budzi wasze obawy (co do
    > kompatybilności, opłacalności, niezawodności... jakiekolwiek). Będę

    ASROCK Z77 Extreme4-M Intel Z77 LGA 1155
    (3xPCX/VGA/DZW/GLAN/SATA3/USB3/RAID/DDR3/SLI/CROSSFI
    RE) mATX

    > RAM: DDR3 16GB 1333MHz A-DATA (2x8GB, DualDDR, CL9)

    Tu się nie wypowiem ale ja prywatnie wziął bym
    2 x KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/8GX

    > HDD (na system): Intel 520 120GB SSD, 2.5", SATA/600 550MB/s, 520MB/s

    Ten albo Samsung 820 (cena przemawia za Samsungiem)

    > DVD: Lite-On iHAS124

    Obojętne wszystko to i tak to samo, ale przyszłościowo może już napęd BD ??

    > GRAFIKA: GeForce GTX560Ti Gigabyte 1024MB

    Na pewno nie GB i Asus, może coś z tego ??

    EVGA GeForce GTX 560Ti 2048MB DDR5/256bit DVI/HDMI PCI-E (822/4000)
    EVGA GeForce GTX 570 1280MB DDR5/320bit DVI/HDMI/DP PCI-E (732/3800) (DS -
    dual fan)
    EVGA GeForce GTX 570 1280MB DDR5/320bit DVI/HDMI/DP PCI-E (797/3900) (wer.
    OC - SC - SuperClocked)

    MSI GeForce GTX 560Ti 1024MB DDR5/256bit DVI/HDMI PCI-E (832/4008) (wer.
    OC - OverClock)

    > OBUDOWA: CoolerMaster Centurion 534 Lite

    Kwestja gustu :) p[opatrz jeszcze na obudowy FRACTAL DESIGN

    > ZASILACZ: 650W be quiet Dark Power Pro P9-650W

    ZASILACZ ZALMAN ZM600-GT (600W) 80+ BRONZE albo mocniejszy
    Może coś z OCZ ...

    Ja jakoś nie do końca ufam be quiet .. może się poprawili bo kiedy s to była
    padaka :(

  • 5. Data: 2012-08-03 10:03:24
    Od: Salata <s...@-...pl>

    On 2012-08-03 08:33, Chris wrote:
    > micz nabazgrał(a):
    >

    > ASROCK Z77 Extreme4-M Intel Z77 LGA 1155
    > (3xPCX/VGA/DZW/GLAN/SATA3/USB3/RAID/DDR3/SLI/CROSSFI
    RE) mATX

    Bardzo nie polecam tej plyty. W przeciwienstwie do swojej wiekszej
    siostry, plyta ta nie daje praktycznie mozliwosci podkrecania. Jej
    zaleta jest jedynie ilosc zlazcz SATA, bo rozklad zlacz PCI-E takze nie
    jest najbardziej fortunny.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2012-08-03 10:14:35
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Salata nabazgrał(a):

    RE) mATX
    > Bardzo nie polecam tej plyty. W przeciwienstwie do swojej wiekszej
    > siostry, plyta ta nie daje praktycznie mozliwosci podkrecania. Jej

    Pytający nic nie mówił że chce podkręcać ...

    > zaleta jest jedynie ilosc zlazcz SATA, bo rozklad zlacz PCI-E takze nie
    > jest najbardziej fortunny.

    A czego się spodziewałeś po płytach mATX :) a skoro sam wybrał mATX to
    poszedłem tym śladem.

    Ja też wym wybrał co innego np.:
    ASROCK Z77 EXTREME4 Intel Z77 LGA 1155
    (2xPCX/VGA/DZW/GLAN/SATA/RAID/DDR3/SLI/CROSSFIRE)
    albo
    ASROCK Fatal1ty Z77 Performance Intel Z77 LGA 1155
    (2xPCX/VGA/DZW/GLAN/SATA3/USB3/RAID/DDR3/CROSSFIRE)

  • 7. Data: 2012-08-03 11:03:03
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Tu się nie wypowiem ale ja prywatnie wziął bym
    > 2 x KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/8GX

    A ja prywatnie wzialbym jednak 2x8GB a nie 4x4GB.
    I polecam to innym - wieksze mozliwosci rozwoju,
    no i mniejsze zuzycie energii zapewne = mniej grzania w budzie :).

    W czasach kiedy skladalem kompa 2x8 bylo z 2x drozsze niz 4x4.
    W koncu te ceny spadly i widze, ze 2x8 kosztuje nawet mniej niz 4x4.
    Szkoda, ze tak pozno, ale dobrze, ze w koncu.

    > Obojętne wszystko to i tak to samo, ale przyszłościowo może już napęd BD
    > ??

    Od tylu lat rozne osoby pisza, zeby "brac BD, bo jest przyszlosciowy",
    ze az musze zapytac: kiedy ta przyszlosc nastapi? :)

    > Na pewno nie GB i Asus, może coś z tego ??
    >
    > EVGA GeForce GTX 560Ti 2048MB DDR5/256bit DVI/HDMI PCI-E (822/4000)

    Po co karta grafiki?
    Przeciez nie ma grac a do tych pakietow styknie mu integra.

    > ZASILACZ ZALMAN ZM600-GT (600W) 80+ BRONZE albo mocniejszy
    > Może coś z OCZ ...

    Moze 2x1600W w rednundacji + UPS w postaci mebloscianki.
    O mamo... co za porady...

  • 8. Data: 2012-08-03 11:13:16
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-08-03 08:33, Chris wrote:
    > micz nabazgrał(a):
    [.....]

> [...]
    > (wer. OC - SC - SuperClocked)
    >
    > MSI GeForce GTX 560Ti 1024MB DDR5/256bit DVI/HDMI PCI-E (832/4008) (wer.
    Mam zerowe doświadczenie z tym pakietem Adobe'a, ale czy aby na pewno
    jest sens kupowania zewnętrznej grafiki? Wbudowany HD4000 nie wystarczy?
    Taniej i ciszej. A jeśli okaże się, że HD4k jednak nie wystarcza, to
    przecież zawsze można dokupić jakąś kartę dla giercowników.

  • 9. Data: 2012-08-03 11:14:37
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-08-03 10:14, Chris wrote:
    > Salata nabazgrał(a):

    RE) mATX

    > Pytający nic nie mówił że chce podkręcać ...
    Tym bardziej, że chce kupić 3770 a nie 3770K. :-D

  • 10. Data: 2012-08-03 12:00:14
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Q nabazgrał(a):

    > A ja prywatnie wzialbym jednak 2x8GB a nie 4x4GB.
    > I polecam to innym - wieksze mozliwosci rozwoju,

    A jak padnie ci jedna z pamięci to masz uziemniomy komuter a ja masz 2 x
    dual to zawsze połowa ramu zostaje w kompie :)

    > Od tylu lat rozne osoby pisza, zeby "brac BD, bo jest przyszlosciowy",
    > ze az musze zapytac: kiedy ta przyszlosc nastapi? :)

    Od conajmniej roku nie kupiłem żadnego filmu na DVD wszystko na BD, nie
    liczę bolka i lolka da młodego :)
    Ale fakt że rozwój BD jest na razie słaby choć napędy staniały dość
    znacznie.

    > Po co karta grafiki?
    > Przeciez nie ma grac a do tych pakietow styknie mu integra.

    Wybierał NV 560 to podpowiadam tylko że innej firmu :)
    A może za jakiś czas będzie chiał pograć np. w Diablo 3 :)

    To co zalecasz 300W do tego ? :)