  • 1. Data: 2012-08-01 09:08:53
    Temat: Tania nagrywarka DVD
    Od: Doc <d...@w...pl.die.spamer.die>

    Witam,

    Chciałem kupić w miarę tanią nagrywarkę DVD żeby zastapić wysłużonego CDka.
    Myślałem o Liteonie iHAS124. Czy jakość napędów Liteon jest tak samo dobra
    jak 10 lat temu? Czy to już nie ma znaczenia i wszystko się wyrównało
    między firmami. Nie potrzebuję żadnych wodotrysków, tylko czegoś co
    bezproblemowo odczyta DVDka. Płytki wypalam raczej rzadko.

    Pozdrawiam,
    --
    Doc,
    Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański

  • 2. Data: 2012-08-01 13:09:49
    Temat: Re: Tania nagrywarka DVD
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > Czy jakość napędów Liteon jest tak samo dobra
    > jak 10 lat temu?

    Nie.

    > Czy to już nie ma znaczenia i wszystko się wyrównało
    > między firmami.

    Tak. (Od dawna. Nawet w srodku nagrywarek CD LiteOn - tych najstarszych -
    byly plytki drukowane z logiem Sony.)

    ::f::

  • 3. Data: 2012-08-01 14:27:46
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-08-01 09:08, Doc pisze:

> [...]
    > między firmami. Nie potrzebuję żadnych wodotrysków, tylko czegoś co
    > bezproblemowo odczyta DVDka. Płytki wypalam raczej rzadko.

    Zajrzyj tutaj i na wszystkie przedmioty tego sprzedającego.
    http://allegro.pl/pioneer-dvr-s19lbk-sata-box-nero-1
    0-gw-12-mies-i2501083780.html
    Nie zawiedziesz się, sprawdzone.Wybór spory, nowe i używane.
    Konto nie moje, ale polecam.Zadzwoń, a facet na 100% coś Ci doradzi i
    wybierze.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-08-01 15:27:24
    Od: miab <m...@w...pl>

> [...]
    > między firmami. Nie potrzebuję żadnych wodotrysków, tylko czegoś co
    > bezproblemowo odczyta DVDka. Płytki wypalam raczej rzadko.

    Kup najtańsze LG.

    miab

  • 5. Data: 2012-08-01 16:36:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "miab" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Kup najtańsze LG.

    Jak już coś to najtańsze z LS.

  • 6. Data: 2012-08-01 18:11:46
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > między firmami. Nie potrzebuję żadnych wodotrysków, tylko czegoś co
    > bezproblemowo odczyta DVDka. Płytki wypalam raczej rzadko.

    Kiedys najwiecej trybow nagrywania,
    najwiecej wspieranych formatow mialy liteony i samsungi.
    Jak jest teraz nie wiem, ale wzialbym raczej cos z tej stajni.

  • 7. Data: 2012-08-01 19:13:11
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

    W czasach kiedy napęd kosztuje 60-70 zł a jego żywotność niewiele
    przekracza okres gwarancyjny nie warto specjalnie tracić czas na wybór.
    Do tego dochodzi jeszcze loteria związana z egzemplarzem jaki kupisz,
    miałem do czynienia z napędami wielu firm i praktycznie o żadnej nie
    można powiedzieć, że jakoś specjalnie się wyróżnia. Teraz z reguły
    kupuje LG ze względu na cenę i dostępność.

    T.

  • 8. Data: 2012-08-01 19:33:45
    Od: tryton <d...@o...pl>

> [...]
    > między firmami. Nie potrzebuję żadnych wodotrysków, tylko czegoś co
    > bezproblemowo odczyta DVDka. Płytki wypalam raczej rzadko.

    podaj adres, wyśle ci w prezencie napęd IDE SH-S202

    tylko decyduj sie szybko bo muszę pójść ze śmietnika wyciągnąć

    nie żartuje...

  • 9. Data: 2012-08-01 22:38:12
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-08-01 09:08, Doc pisze:
    > Czy jakość napędów Liteon jest tak samo dobra
    > jak 10 lat temu?

    kiedy Liteony były dobre?
    miałem dwie sztuki, różne modele, elektronicznie ok, ale mechanicznie to
    szrot był, współpraca z Sony dotyczyła elektroniki tylko.
    Niby ten sam napęd Sony, a działał znacznie lepiej, choć bios był w nich
    mniej funkcjonalny o ile pamiętam.

  • 10. Data: 2012-08-02 01:35:18
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-08-01 16:36, qwerty pisze:
    > Użytkownik "miab" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jak już coś to najtańsze z LS.

    Na ch...?

    miab