  • 21. Data: 2011-05-25 12:31:51
    Temat: Re: Prostowanie tłumika lub kolanka.
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał

    > Widzisz? Wystarczy ciołku zapytać dokładnie jak to mam zamiar zrobić a nie
    > rżnąć znawce BHP i mistrza warsztatowego.

    I smieszno, i straszno
    Zrob sobie najlepiej lewatywe tym swoim kompresorem.

    --
    Hinek

  • 22. Data: 2011-05-25 21:43:10
    Od: "adm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał

    > I smieszno, i straszno
    > Zrob sobie najlepiej lewatywe tym swoim kompresorem.

    Hinek, daj mu spokoj - widzisz przecież że to matoł.

    AD
    GPX

  • 23. Data: 2011-05-26 07:37:43
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "adm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Hinek, daj mu spokoj - widzisz przecież że to matoł.

    Przeglądając internet z każdym dniem przybywa ludzi którzy moga mnie
    pocałować w dupę.
    Sieroty i łajzy. Tłumik właśnie wczoraj został wyprostowany ta metodą i
    poszedł już do chromowania.

    Marek

  • 24. Data: 2011-05-26 08:12:36
    Od: "adm" <a...@w...pl>

> [...]

    > pocałować w dupę.
    > Sieroty i łajzy. Tłumik właśnie wczoraj został wyprostowany ta metodą i

    Taaa... i napisz jeszcze czy sprawdziłeś przed wyjściem czy zabrał kanapki
    na drogę.

    adm