  • 1. Data: 2014-02-13 13:20:05
    Temat: Prosze o Pomoc
    Od: CrossEneRgy <nintendodslite4@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam chce kupic Crossa 125ccm ale nie mam pojecia o Nich i dam 2 linki do
    Crossow ktore chce kupic i czy moglby mi ktos odpowiedziec Ktory lepszy i
    pare zdan o nim napisac ? PRosze

    http://www.ebay.de/itm/ICS-CBF-33A-Enduro-Cross-Dirt
    -Bike-125CC-4Takt-Schwarz-/231106711592?pt=DE_Funspo
    rt_Pocket_Dirt_Bikes&hash=item35cf089028

  • 2. Data: 2014-02-13 20:31:43
    Temat: Re: Prosze o Pomoc
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Kup go:
    - jak chcesz go postawić koło telewizora,
    - jak chcesz go rozłożyć na atomy, uzupełnić brakujące łożyska, wymienić
    koła, ramę i.t.d. i potem go złożyć.
    Jak chcesz jeździć , to kup coś innego.