  • 1. Data: 2014-02-13 14:59:15
    Temat: Co mam zrobic ? :/
    Od: kalisz9 <eeqqee3232-1998@_NOSPAM_o2.pl>

    Siema, mam problem z porysowanym lakierem na baku przy mojej aprilia rs 50
    2004 rok. Co mam zrobic ? :/
    Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2014-02-13 15:05:33
    Temat: Re: Co mam zrobic ? :/
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-13, kalisz9 <eeqqee3232-1998@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
    > Siema, mam problem z porysowanym lakierem na baku przy mojej aprilia rs 50
    > 2004 rok. Co mam zrobic ? :/
    > Proszę o pomoc.

    Wez z plecaka kredki woskowe, dobierz najlepszy kolorek i zamaluj.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-02-13 15:49:28
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2014-02-13 15:05, AZ pisze:

    > Wez z plecaka kredki woskowe, dobierz najlepszy kolorek i zamaluj.

    Jeszcze może dołożyć naklejki "Dzielny pacjent"

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2014-02-14 12:05:24
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-02-13 15:49, Monster pisze:

    > Jeszcze może dołożyć naklejki "Dzielny pacjent"

    eee dzielny pacjent , już nie jest trendy, do łask wraca naklejka "Już
    pływam". Bardziej uniwersalna jest większość rys na baku,szczególnie z
    2004 roku.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek