  • 1. Data: 2014-02-13 10:40:43
    Temat: Ciekawe miejsca i trasy dla motocyklistów
    Od: Drzewo <d...@w...pl>

    Witam,

    Mam nadzieje że nie zostane zlinczowany za reklame ;) Jakiś czas temu
    wpadł mi pomysł zrobienia mapki z fajnymi miejscówkami na motocykl -
    trasy, winkle i różne zabytki dla motocyklowych turystów.

    Realizacja pomysłu jest pod adresem

    http://www.moto-opinie.info/?action=miejsca

    Sezon się zbliża więc może się przydać, sugestie co do miejscówek są mile
    widziane. PS. Jakby mapka się nie ładowałą wcisnąć F5 i zaskoczy.

    Pozdro,
    Drzewo.

  • 2. Data: 2014-02-13 15:20:16
    Temat: Re: Ciekawe miejsca i trasy dla motocyklistów
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Drzewo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

    Ok, idea fajna, ale to samo jest na polskaniezwykla.pl
    Pytanie z innej strony. Skoro to dla motocyklistow i na mapie jest pelno
    zamkow, to czy mozna po nich jezdzic? Np po murach :)

    Tmek

  • 3. Data: 2014-02-13 17:53:57
    Od: Drzewo <d...@w...pl>

    W dniu .02.2014 o 15:20 Tmek <T...@d...ek> pisze:
    > Ok, idea fajna, ale to samo jest na polskaniezwykla.pl
    > Pytanie z innej strony. Skoro to dla motocyklistow i na mapie jest pelno
    > zamkow, to czy mozna po nich jezdzic? Np po murach :)

    W Polsce niezwykłej jest sporo miejscowek ktorych bym nigdy nie umiescil,
    dlatego chce zrobic mapke nieco inna - pod katem wypraw motocyklowych, bo
    kto by jechal ogladac kazdy pomnik w okolicy.

    Zamkow jest duzo bo mamy ich w Polsce sporo - trudno, nic nie poradzimy :)
    Poza tym dodaje tez obiekty za granica i ciekawe drogi dla motocyklistow,
    tylko ze jeszcze nie wszystko dodalem :) Powolutku bedzie coraz lepiej :)

    Pozdro,
    Drzewo.

  • 4. Data: 2014-02-13 18:57:41
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2014-02-13 17:53, Drzewo pisze:

    > W Polsce niezwykłej jest sporo miejscowek ktorych bym nigdy nie
    > umiescil, dlatego chce zrobic mapke nieco inna - pod katem wypraw
    > motocyklowych, bo kto by jechal ogladac kazdy pomnik w okolicy.

    Tu jest lepiej-np. w Szklarskiej Porębie jedyną fajną miejscówką wg mapy
    jest Muzeum Tanich Win.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2014-02-13 20:11:36
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 13/02/14 18:57, Monster wrote:
    > np. w Szklarskiej Porębie jedyną fajną miejscówką wg mapy

    A we Wrocławiu + 50 km jest nic.

    Wygląd (kolorystyka) za bardzo mi przypomina motogen :)
    Na plus: wyjątkowo mało błędów ort w opisach. Zmień* w stopce "opinii".
    I tor w Lublinie opisz, że tego ten...

    --
    Alf/red/
    * opiekun strony, nie Monster, oczywiście

  • 6. Data: 2014-02-14 08:08:01
    Od: Drzewo <d...@w...pl>

    W dniu .02.2014 o 18:57 Monster <a...@o...pl> pisze:
    > Tu jest lepiej-np. w Szklarskiej Porębie jedyną fajną miejscówką wg mapy
    > jest Muzeum Tanich Win.

    No widzisz :D

    A tak na poważnie - to nie jest jeszcze wszystko, miejsc przybywa
    codziennie i przed sezonem myśle że mapka będzie o wiele lepsza niż teraz.
    Sezon się zacznie to licze też że ruszą się tablie miejsc - można polecić
    nocleg w okolicy z miejscem na motocykl itd. Sam troche pouzupełniam w
    temacie - przynajmniej tam gdzie byłem.

    Pozdro,
    Drzewo

  • 7. Data: 2014-02-14 08:20:51
    Od: Drzewo <d...@w...pl>

    W dniu .02.2014 o 20:11 Alf/red/ <f...@u...waw.pl> pisze:
    > Wygląd (kolorystyka) za bardzo mi przypomina motogen :)

    Nie będe zmianiał kolorów bo jest inny serwis w podobnej koloroystyce ;)

    > Na plus: wyjątkowo mało błędów ort w opisach. Zmień* w stopce "opinii".
    > I tor w Lublinie opisz, że tego ten...

    Oko :) Dzięki za sugestie, poprawie to :)

    Pozdro,
    Drzewo.

  • 8. Data: 2014-03-19 10:49:56
    Od: Drzewo <d...@w...pl>

    Miejsc przybylo - jest juz 300 obiektow na mapie i codziennie dochodza
    nowe. Dodatkowo aplikacja na Androida

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mo
    to_opinie.info

    Po odpaleniu aplikacji pokazywane sa wszystkie ciekawe miejsca w poblizu
    naszej pozycji posortowane wg. odleglosci. Przy kazdym miejscu podana jest
    odleglosc(w lini prostej) i zdjecie. Mysle ze przyda sie zwlaszcza jak
    gdzies pojedziemy i mamy czas zeby jeszcze cos w okolicy zoabczyc.

    --
    Drzewo

  • 9. Data: 2014-04-06 21:52:24
    Od: y...@g...com

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 10:40:43 UTC+1 użytkownik Drzewo napisał:
    > Witam,
    > <cięcie>
    > Pozdro,
    >
    > Drzewo.

    witaj;

    pomysł - spoko

    ale gdzie są te fajne trasy, winkle itede np na trasie z W-wy do do pałacu w Otwocku
    czy Czersku? nie mówię że ich nie ma, ale np do czerska można pojechać nudną trasą z
    tirami przez Otwock lub Górę Kalwarię... nuuuuda
    osobiście do Czerska znam z Warszawy (Ursynów) fajna całkiem trasę (z 6 na 10) przy
    samej Wiśle - ale jej u Ciebie nie ma zaznaczonej.. I to ona (albo inna miła trasa)
    powinna być zaznaczona a nie sam cel.

    jeśli o mnie chodzi (ale to tylko moja opinia) - na takiej stronie szukał bym trasy -
    fajnej trasy - a nie samego celu. Dla mnie głównie liczy się droga, cel jest
    wisienką, w zasadzie zwykle tej wisienki nie potrzebuję. Dodatkowo - opisu samego
    celu również u Ciebie nie ma (sprawdzone na czterech czy pięciu przykładach).

    Moim zdaniem - pomysł fajny. Wykonanie nie do końca. Albo ja nie do końca tego
    szukam.

    serdecznie pozdrawiam
    Ya

  • 10. Data: 2014-04-07 20:09:49
    Od: Drzewo <d...@w...pl>

    W dniu .04.2014 o 21:52 <y...@g...com> pisze:
> [...]
    > (sprawdzone na czterech czy pięciu przykładach).
    >
    > Moim zdaniem - pomysł fajny. Wykonanie nie do końca. Albo ja nie do

    Dzięki za odzew i podzieleni się uwagami. Przyznam Ci racje, na pewno
    trasy są obecnie na nieco dalszym planie, ale to się zmieni - niestety
    wymaga to troche czasu i nakładu pracy. Czasem nie dodaje opisu, bo jest
    to jakiś wpis z wikipedii a każdy może sobie wygooglować informacje o tym
    miejscu - chodzi tylko o złapanie kierunku do jazdy i po to jest mapka z
    miejscami, reszte można znaleźć w necie.

    Poza tym każde miejsce ma swoją tablice właśnie po to aby można było tam
    zostawić jakieś bardziej wartościowe informacje z punktu widzenia
    motocyklisty - np. polecić nocleg w okolicy czy właśnie podzielić się
    informacją na temat najlepszej trasy do tego miejsca.

    Obecnie skupiam się nad miejscami, bo z mojego punktu widzenia to jest
    najistosniejsze - przychodzi weekend i jest problem gdzie jechać albo ten
    problem że wszędzie już byliśmy, a przydałoby się obrać nowy cel a nie w
    kółko latać w te same miejsca. Sam przy dodawaniu miejsc na Śląsku
    znalazłem conajmniej 10 nowych o których nie wiedziałem i to jest plus
    takiej mapki.

    Kwestie trasy zawsze można podejrzeć na mapie google i samemu wybrać co
    nam pasuje - czy więcej winkli, czy może szybki przelot głównymi drogami,
    to już inwencja samego motocyklisty.

    Obecny plan jest taki żeby zrobić kompletną baze ciekawych miejsc(Obecnie
    500), a w drugiej kolejności skupić się nad trasami i dodać możliwość
    wysyłania własnych tras w formacie gpx. Jakbym mógł robić 10 rzeczy na raz
    to na pewno byłoby już to i to, a tak trzeba czekać :)

    Acha - odzew też mnie pozytywnie zaskoczył, sporo miejsc dostałem na maila
    więc widzę że pomysł nie był zły, nawet jeśli nie ma jeszcze możlwiości
    przeglądania samych tras na mapce :) Wszystkim którzy wysłali mi
    propozycje miejsc i zdjęcia dziękuje.

    Pozdrawiam,
    Drzewo.