  • 1. Data: 2009-01-12 12:23:42
    Temat: Wyłączanie się komputera.
    Od: g...@g...com

    Cześć,
    mój problem (a może nie problem) polega na tym, że komputer wyłącza
    się po 2-3 sek. od razu po włączeniu go. Po ponownym rozruchu działa
    normalnie, bez zarzutu. Problem ten występuje w przypadku, kiedy
    chwilę wcześniej 2-3 s.) włączam napięcie przez listwę
    przeciwprzepięciową. Kiedy jest ona włączona cały czas, problemu
    takiego nie obserwuję. Co moślicie o tym przypadku? Czy to normalne?
    Płyta Asus P4P800-VM/S.
    Pozdrawiam,
    Zbyszek
    GG 24397

  • 2. Data: 2009-01-12 12:31:12
    Temat: Re: Wyłączanie się komputera.
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    g...@g...com schrieb:
> [...]
    > przeciwprzepięciową. Kiedy jest ona włączona cały czas, problemu
    > takiego nie obserwuję. Co moślicie o tym przypadku? Czy to normalne?

    A jak sie zachowuje np. _zwykla_ zarowka podlaczona do tej samej listwy,
    wlaczonej chwile wczesniej? Przygasa?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2009-01-12 12:33:32
    Od: g...@g...com

    On 12 Sty, 13:31, Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:

    > A jak sie zachowuje np. _zwykla_ zarowka podlaczona do tej samej listwy,
    > wlaczonej chwile wczesniej? Przygasa?

    Do tej listwy podłączony jest również monitor, dioda świeci się cały
    czas z tego co pamiętam. Ale sprawdzę po powrocie do domu.

  • 4. Data: 2009-01-12 12:37:08
    Od: Mateusz Viste <m...@i...invalid>

    On Monday 12 January 2009 13:23, g...@g...com wrote:
    > takiego nie obserwuję. Co moślicie o tym przypadku? Czy to normalne?

    Stawiam na zasilacz...

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 5. Data: 2009-01-12 12:42:51
    Od: "Jacek M" <jacekkropkamalikmalpawp>

[...]

    Jeśli komputer nie wyłącza się całkowicie tylko robi restart zaraz po
    włączeniu to jest to normalne. Dzieje się tak na niektórych płytach.

    Pzdr

  • 6. Data: 2009-01-12 12:50:26
    Od: g...@g...com

    On 12 Sty, 13:42, "Jacek M" <jacekkropkamalikmalpawp> wrote:
> [...]
    >
    > Jeśli komputer nie wyłącza się całkowicie tylko robi restart zaraz po
    > włączeniu to jest to normalne. Dzieje się tak na niektórych płytach.

    No niestety, operację rozruchu muszę powtórzyć ręcznie ;)

    komputer to maxdata PCMD/63912

    konfiguracja (fragment specyfikacji):
    płyta: ASUS P4P800-VM i865G microATX (DTAG)
    pamięć: 2x256MB DDR 400MHz PC3200 S
    CPU PC INTEL P 4 2,8 GHz 512K FSB 800 HT
    zasilacz: PSU 300W - ATX 12V Delta 120mm Fan
    HDD WDCaviar 40GB
    DVDrecorder Samsung

    Pozdrawiam,
    Zbyszek

  • 7. Data: 2009-01-12 13:14:18
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek M" <jacekkropkamalikmalpawp> napisał w wiadomości

    > Jeśli komputer nie wyłącza się całkowicie tylko robi restart zaraz po
    > włączeniu to jest to normalne.

    LOL

    >Dzieje się tak na niektórych płytach.

    Możesz rozwinąć ?

  • 8. Data: 2009-01-12 13:19:54
    Od: g...@g...com

    On 12 Sty, 14:14, "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jacek M" <jacekkropkamalikmalpawp> napisał w
    wiadomościnews:496b3acf$1@news.home.net.pl...

    > LOL

    > Możesz rozwinąć ?

    kolega miał pewnie na myśli sprawę opisaną tutaj:
    http://forum.dobreprogramy.pl/%5C/viewtopic.php?f=19
    &t=189881&start=0

  • 9. Data: 2009-01-12 13:38:37
    Od: "Jacek M" <jacekkropkamalikmalpawp>

    > kolega miał pewnie na myśli sprawę opisaną tutaj:
    > http://forum.dobreprogramy.pl/%5C/viewtopic.php?f=19
    &t=189881&start=0

    Dokładnie, ja tak miałem na P5B Deluxe. Po odcięciu zasilania wstawał dwa
    razy. Jeśli był wyłaczony ale podłączony do prądu to wstawał raz. Teraz bo
    wymianie biosu jest chyba ok.

    Pzdr
    Jacek

  • 10. Data: 2009-01-12 14:06:00
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > razy. Jeśli był wyłaczony ale podłączony do prądu to wstawał raz. Teraz bo

    Co nie zmienia faktu że pisanie iż to normalne i niektóre płyty tak mają
    jest bez sensu bo to nie jest prawda !!!
    Jeśli nawet mają to problem jest do usunięcia.