  • 1. Data: 2022-11-16 20:31:06
    Temat: Gniazdo ścienne RJ-45 z PoE
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    Mam internet radiowy, który ma antenę zasilaną przez kabel ethernet.
    Kabel wchodzi do domu, zakończony jest wtykiem RJ45, jest do tego
    przejściówka, która ma gniazdo RJ-45 i dodatkowy kabelek do zasilacza,
    wszystko kończy się kolejnym wtykiem RJ-45, który trafia do routera.
    Wygląda to mniej więcej tak:

    https://allegro.pl/oferta/adapter-do-zasilania-po-sk
    retce-poe-uni-11504189264

    Teraz chciałbym to trochę ucywilizować, żeby mi się ta plątanina kabli
    nie walała po ziemi i chciałbym na ścianie zamontować gniazdo tego typu:

    https://allegro.pl/oferta/gniazdo-gniazdko-natynkowe
    -sieciowe-rj45-lan-kat-6-10453894016

    Uciąć wtyk z tego kabla od anteny i zarobić w tym gnieździe natynkowym,
    podpiąć zasilanie i jazda.

    Ale niestety, za cholerę nie mogę znaleźć wersji gniazda natynkowego z
    opcją zasilania, czyli dodatkowym gniazdem na wtyczkę z zasilacza.

    Czego powinienem szukać? Jak to się nazywa? Na allegro kombinowałem z 10
    minut i zonk.

    --
    pzdr
    Roman

  • 2. Data: 2022-11-17 15:13:22
    Temat: Re: Gniazdo ścienne RJ-45 z PoE
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    środa, 16 listopada 2022 o 13:31:09 UTC-6 Roman Tyczka napisał(a):
> [...]
    > opcją zasilania, czyli dodatkowym gniazdem na wtyczkę z zasilacza.
    >
    > Czego powinienem szukać? Jak to się nazywa? Na allegro kombinowałem z 10

    Oj moze byc ciezko.

    Znalezc np. poczworne natynkowe puszki z gniazdkami rj45 tez trudno a tu wiadomo co
    szukac.
    Mam takie same przejsciowki poe. IMHO najbardziej sensowne jest poszukanie switcha z
    poe. Cena moze wyjsc niewiele wieksza niz takie gniazdko a unikniesz polaczen po
    drodze.

    BTW. Mam cala szklanke wtyczek rj45 ktore zasniedzialy. W sensie ze im sie styki
    przyczernily i slabo stykaja a nawet zacisniete nigdy nie byly.
    Trzymane w domu, w suchym.
    Nieco sie trzeba bylo nagimnastykowac aby caly sznurek zmontowac tak aby dzialalo bo
    mialem pare polaczen po drodze...

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: