  • 1. Data: 2022-11-16 20:31:06
    Temat: Gniazdo ścienne RJ-45 z PoE
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    Mam internet radiowy, który ma antenę zasilaną przez kabel ethernet.
    Kabel wchodzi do domu, zakończony jest wtykiem RJ45, jest do tego
    przejściówka, która ma gniazdo RJ-45 i dodatkowy kabelek do zasilacza,
    wszystko kończy się kolejnym wtykiem RJ-45, który trafia do routera.
    Wygląda to mniej więcej tak:

    https://allegro.pl/oferta/adapter-do-zasilania-po-sk
    retce-poe-uni-11504189264

    Teraz chciałbym to trochę ucywilizować, żeby mi się ta plątanina kabli
    nie walała po ziemi i chciałbym na ścianie zamontować gniazdo tego typu:

    https://allegro.pl/oferta/gniazdo-gniazdko-natynkowe
    -sieciowe-rj45-lan-kat-6-10453894016

    Uciąć wtyk z tego kabla od anteny i zarobić w tym gnieździe natynkowym,
    podpiąć zasilanie i jazda.

    Ale niestety, za cholerę nie mogę znaleźć wersji gniazda natynkowego z
    opcją zasilania, czyli dodatkowym gniazdem na wtyczkę z zasilacza.

    Czego powinienem szukać? Jak to się nazywa? Na allegro kombinowałem z 10
    minut i zonk.

    --
    pzdr
    Roman

  • 2. Data: 2022-11-17 15:13:22
    Temat: Re: Gniazdo ścienne RJ-45 z PoE
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    środa, 16 listopada 2022 o 13:31:09 UTC-6 Roman Tyczka napisał(a):
> [...]
    > opcją zasilania, czyli dodatkowym gniazdem na wtyczkę z zasilacza.
    >
    > Czego powinienem szukać? Jak to się nazywa? Na allegro kombinowałem z 10

    Oj moze byc ciezko.

    Znalezc np. poczworne natynkowe puszki z gniazdkami rj45 tez trudno a tu wiadomo co
    szukac.
    Mam takie same przejsciowki poe. IMHO najbardziej sensowne jest poszukanie switcha z
    poe. Cena moze wyjsc niewiele wieksza niz takie gniazdko a unikniesz polaczen po
    drodze.

    BTW. Mam cala szklanke wtyczek rj45 ktore zasniedzialy. W sensie ze im sie styki
    przyczernily i slabo stykaja a nawet zacisniete nigdy nie byly.
    Trzymane w domu, w suchym.
    Nieco sie trzeba bylo nagimnastykowac aby caly sznurek zmontowac tak aby dzialalo bo
    mialem pare polaczen po drodze...

  • 3. Data: 2022-12-19 18:29:56
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-11-16 o 20:31, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    > opcją zasilania, czyli dodatkowym gniazdem na wtyczkę z zasilacza.
    >
    > Czego powinienem szukać? Jak to się nazywa? Na allegro kombinowałem z 10

    Do wskazanego gniazda ściennego powinieneś dokupić gniazdko DC 5,5/2,1
    np. takie
    https://allegro.pl/oferta/gniazdo-dc-2-1-5-5-do-obud
    owy-plastikowe-11722847556

    i odpowiednio podłączyć skrętkę z anteny .

    Jeśli nie masz jednak odpowiedniego oprzyrządowania do zarabiania
    wtyczek i gniazdek a przede wszystkim doświadczenia to raczej bym nie
    obcinał wtyczki z kabla idącego od anteny i zamontował na ścianie
    takiego gotowca.

    https://allegro.pl/oferta/d-link-dwl-p100-poe-inject
    or-10687702133

  • 4. Data: 2022-12-19 18:46:10
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Może to jest ładniejsze?

    https://allegro.pl/oferta/poe-lan-injector-splitter-
    modul-zasilacza-do-12076494976

  • 5. Data: 2022-12-19 18:50:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Nie zauważyłem, ze poprzedni link jest do chińskiego dostawcy.
    Tu polski

    https://allegro.pl/oferta/adapter-injector-pasywny-p
    oe-do-kamer-ip-sieci-lan-7881861262

  • 6. Data: 2022-12-19 20:53:20
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-12-19 o 18:50, t-1 pisze:

    > Nie zauważyłem, ze poprzedni link jest do chińskiego dostawcy.
    > Tu polski
    >
    > https://allegro.pl/oferta/adapter-injector-pasywny-p
    oe-do-kamer-ip-sieci-lan-7881861262

    Jeszcze raz. Injector z poprzedniego linku miał zasilanie przesyłane
    tylko jednym drutem z każdej pary. To jest jakiś wynalazek. Sprzedawca
    ma też taki z pełnym zasilaniem oznaczony na wyrost 1GB ale dużo droższy.

    Tu jest tańszy:
    https://allegro.pl/oferta/adapter-do-zasilania-po-sk
    retce-poe-uni-2c-abcv-6816878573?bi_s=ads&bi_m=showi
    tem:active&bi_c=YzBlMzVmNmMtOWQ1OS00MTg1LWE0ZDktYWNi
    OWYzNmRlYTUxAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit
    _id=d29ab5d6-3a89-4e70-b91c-8b55e229ea8a

  • 7. Data: 2022-12-20 20:18:13
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 19.12.2022 20:53, t-1 wrote:

> [...]
    tem:active&bi_c=YzBlMzVmNmMtOWQ1OS00MTg1LWE0ZDktYWNi
    OWYzNmRlYTUxAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit
    _id=d29ab5d6-3a89-4e70-b91c-8b55e229ea8a

    Thx, kupione, zobaczymy...

    --
    pzdr
    Roman

  • 8. Data: 2022-12-26 10:51:04
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 20.12.2022 20:18, Roman Tyczka wrote:

> [...]
    tem:active&bi_c=YzBlMzVmNmMtOWQ1OS00MTg1LWE0ZDktYWNi
    OWYzNmRlYTUxAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit
    _id=d29ab5d6-3a89-4e70-b91c-8b55e229ea8a

    Działa, zatem problem rozwiązany :-)

    --
    pzdr
    Roman

  • 9. Data: 2022-12-26 13:19:51
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-12-26 o 10:51, Roman Tyczka pisze:

    > Działa, zatem problem rozwiązany :-)

    Dzięki za informację.

  • 10. Data: 2023-01-06 16:39:39
    Od: Grzegorz <b...@i...pl>

    Mam router Asus RT - N 12+ czy mając takie rozdzielacz mógłbym jego
    zasilać z sieci lokalnego ISP ??