  • 1. Data: 2022-11-15 20:30:25
    Temat: Dziś żegnamy serwer news.neostrada.pl
    Od: Maciej Sokół <"gbrzen1 maupa wp kropka pl">

    Jakie polecacie serwery, które są otwarte dla polskich IP lub łatwo się
    dostać na whitelistę?
    Pozdrawiam
    PS. To jest moja pierwsza wiadomość w Usenecie.

  • 2. Data: 2022-11-15 20:49:20
    Temat: Re: Dziś żegnamy serwer news.neostrada.pl
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 15.11.2022 o 20:30, Maciej Sokół pisze:
    > PS. To jest moja pierwsza wiadomość w Usenecie.

    Zaczynasz pisać w usenecie kiedy wyłączają serwery?

  • 3. Data: 2022-11-15 21:32:27
    Od: mirekc <m...@i...pl>

> [...]
    > dostać na whitelistę?
    > Pozdrawiam
    > PS. To jest moja pierwsza wiadomość w Usenecie.

    news.eternal-september.org

    Wymaga rejestracji, ale bezpłatnej.

  • 4. Data: 2022-11-15 21:50:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2022 20:30:25 +0100, Maciej Sokół napisał(a):

    > Jakie polecacie serwery

    news.eternal-september.org. Trzeba założyć konto, co skutecznie
    odstrasza rozmaitych maniaków, troli, nawiedzonych i zwykłych głupków
    którzy nawiedzają newsy przez bramkę google, co ułatwia ich
    odfiltrowanie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2022-11-16 00:15:49
    Od: nadir <n...@h...org>

    Jeszcze dycha.

  • 6. Data: 2022-11-16 02:55:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tl0qg1$33t$1$pk@news.chmurka.net>
    user jn pisze tak:

    > Zaczynasz pisać w usenecie kiedy wyłączają serwery?

    lepiej późno niż później

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 7. Data: 2022-11-16 08:13:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

> [...]
    > dostać na whitelistę?
    > Pozdrawiam
    > PS. To jest moja pierwsza wiadomość w Usenecie.

    http://news.chmurka.net/

    Też rejestracja, ale to chyba najlepszy serwer dla PL grup :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 8. Data: 2022-11-17 17:37:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I co? I nic ;)

    Ale...

    Wiem że tpsa zostało żabojadom sprzedane za grosze. To w tamtych czasach
    było standardowe zagranie.

    Ale nadal mnie wkurwia że orange jest w posiadaniu majątku prywatnych
    Polaków bo ludzie często we własnym zakresie budowali linie a potem w
    umowie zrzekali się jej własności na rzez tpsa.

    Moja rodzina dorzucała się do 1 km kabla.

    To może odszkodowanie, zadośćuczynienie, zwrot za koszty utrzymania
    linii za które płaciliśmy...

    A może "reparacje"? ;-)

  • 9. Data: 2022-11-18 08:45:00
    Temat: Re: Dzis zegnamy serwer news.neostrada.pl
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "mirekc" <m...@i...pl> wrote in message news:tl0t0s$24mls$1@dont-email.me...

    > news.eternal-september.org
    >
    > Wymaga rejestracji, ale bezpłatnej.

    Po zmianie z neostrady wszystkie nowe newsy mam "usunięte na serwerze"

  • 10. Data: 2022-11-18 09:04:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63766348$0$563$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Wiem że tpsa zostało żabojadom sprzedane za grosze. To w tamtych
    > czasach było standardowe zagranie.

    Ostatnio wypłynął Leon Czyściciel Maciej W.
    Nie do wiary jaki młody siur był w 2006r

    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,29139297,maciej
    -witucki-i-tomasz-misiak-bez-aresztu-ale-z-200-tys-z
    l.html

    Ludzie dosłownie pochodzący z dzungli pytają się mnie dlaczego
    wyprzedaliśmy wszystko bo oni marzą o sklepiku w Londynie na high street.

    Nie widzą problemu w pociągnięciu biznesu typu
    Biedronka. Mówią, że to proste jak jebanie.

    https://www.bbc.co.uk/news/business-54343391