  • 1. Data: 2011-03-31 09:45:50
    Temat: Przednie lampy, a sprowadzane moto.
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jako, ze poszukuje nowego moto, przegladam codziennie rozne ogloszenia i
    zastanawia mnie kto kupuje motocykle sprowadzane z Anglii, czy USA. W obu
    przypadkach motocykle maja zle swiatla. I tu jest pytanie, gdzie mozna kupic
    jakis zamiennik, bo nowa lampka z ASO to koszt ok. 2 tys pln. Czesto jest
    napisane, ze moto w kraju od 3 lat, to w jaki sposob przechodzi przeglady, czy
    lapowka zalatwia wszystko, czy moze sa jakies inne sposoby na dostosowanie
    takich swiatel.
    Czy orientuje sie Ktos , gdzie mozna kupic jakies zamienniki przednich lamp w
    okolicach Warszawy?

    Z Powazaniem
    Koczis

  • 2. Data: 2011-03-31 09:51:05
    Temat: Re: Przednie lampy, a sprowadzane moto.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-31, Koczis <x...@p...onet.pl> wrote:

    > Jako, ze poszukuje nowego moto, przegladam codziennie rozne ogloszenia i
    > zastanawia mnie kto kupuje motocykle sprowadzane z Anglii, czy USA.

    Ja na przyklad kupilem z Anglii.
    > W obu
    > przypadkach motocykle maja zle swiatla.
    USA nie sa najgorsze bo swieca centralnie, gorzej z angielskimi co
    swieca dalej po lewej.
> [...]
    > lapowka zalatwia wszystko, czy moze sa jakies inne sposoby na dostosowanie

    Nie dostosujesz inaczej bo to zalezy od konstrukcji lampy.
    > Czy orientuje sie Ktos , gdzie mozna kupic jakies zamienniki przednich lamp w
    > okolicach Warszawy?

    Raczej nie dostaniesz nic takiego, jak tak bardzo Cie to meczy to szukaj
    uzywki na allegro albo zachodnim ebayu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-03-31 11:02:25
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Koczis wrote:
    > Czesto jest napisane, ze moto w kraju od 3
    > lat, to w jaki sposob przechodzi przeglady, czy lapowka zalatwia
    > wszystko,

    Ja robiłem pierwszy przegląd do rejestracji w Warszawie w Autocomie przy
    Wolskiej. Panowie obejrzeli maszynę, wypełnili papiery, a na do widzenia
    powiedzieli mi, że mógłbym wymienić lampę, bo angielska. Problemu nikt nie
    robił.

  • 4. Data: 2011-03-31 11:46:02
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Thu, 31 Mar 2011 13:02:25 +0200, Seoman napisał(a):

> [...]
    > powiedzieli mi, że mógłbym wymienić lampę, bo angielska. Problemu nikt nie

    No jeszcze podaj nazwisko Pana co cię puscił :)

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 5. Data: 2011-03-31 11:57:48
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > No jeszcze podaj nazwisko Pana co cię puscił :)

    wysraczy lampe przełożyć góroą do dołu, więc zamiast na lewo świeci na
    prawo/ Tak mi powiedzieli na stacji k. na Staniewickiej

    Tytyus

  • 6. Data: 2011-03-31 12:29:19
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Tytus" <T...@y...com> wrote:

    > wysraczy lampe przełożyć góroą do dołu, więc zamiast na lewo świeci na
    > prawo/ Tak mi powiedzieli na stacji k. na Staniewickiej
    >
    > Tytyus

    Powiedz ze zabrakło smileya?
    --
    Glub SW-T400

  • 7. Data: 2011-03-31 12:32:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-31, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Powiedz ze zabrakło smileya?

    To napisala podroba precla Tytusa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-03-31 17:24:31
    Od: k...@o...pl

    Z lampa angielska jezdze juz jakis czas, fakt, swieci "w druga strone" ale na
    tyle rzadko jezdze po ciemnicy, ze mi to kompletnie nie przeszkadza.
    A odnosnie zamiennikow wszystko zalezy jaki typ motorka - jak czopek czy inny
    golas z okragla lampa to nie ma problemu, mozna kupic cokolwiek ci sie zamarzy.
    A co do przegladow - nie wiem czy to standard czy nie ale mi jakos w lampe
    jeszcze diagnosta nigdy nie zagladnal.
    Swoja droga zaraz sie zabieram za studiowanie kodeksu drogowego, ciekawe czy
    tam jest zapis jak ma lampa swiecic.
    Kapec

  • 9. Data: 2011-03-31 19:37:58
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 31 Mar, 19:24, k...@o...pl wrote:
    > A co do przegladow - nie wiem czy to standard czy nie ale mi jakos w lampe
    > jeszcze diagnosta nigdy nie zagladnal.

    u mnie przez 6 lat nikt się nie połapał (z czego każdy przegląd u
    innego diagnosty) ale rok temu zaglądnął i się pokapował
    po czym stwierdził że motocykliści i tak jeżdżą na długich i podbił
    papiera :)
    a jeśli chodzi o moje sumienie to te światełka były tak słabe że
    nikomu krzywdy nie robiły; krótkie w nocy czy długie w dzień i nikt mi
    nie mrugał
    z tym że ja miałem jakąś lampkę nieoryginalną i ogólnie niezbyt dawała
    radę

  • 10. Data: 2011-03-31 21:20:52
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    I tu jest problem, bo ja najczesciej jezdze w nocy, bo do 22 pracuje i stan
    wizualny moze byc gorszy, ale swiatla musza swiecic idealnie.
    Chyba zostaje mi szukanie tylko z europy, bo dopalcac 2 tys, aby zalozyc ori
    lampe to mi sie zbytnio nie usmiecha, a na allegro to nic nie ma (do R1 2002-03) :(

    Koczis