  • 11. Data: 2011-04-01 00:30:16
    Temat: Re: Przednie lampy, a sprowadzane moto.
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-31 23:20, Koczis pisze:
    > I tu jest problem, bo ja najczesciej jezdze w nocy, bo do 22 pracuje i stan
    > wizualny moze byc gorszy, ale swiatla musza swiecic idealnie.
    > Chyba zostaje mi szukanie tylko z europy, bo dopalcac 2 tys, aby zalozyc ori
    > lampe to mi sie zbytnio nie usmiecha, a na allegro to nic nie ma (do R1 2002-03) :(
    >
    > Koczis

    Nabyles sprzeta? ;] Poszukaj lampy na ebay.de czy innych jewropejskich
    (poza UK), moze cos bedzie z uzywek (od biedy uszkodzone i przeszczep
    zwierciadel). Generalnie chyba malo ktory diagnosta jest na tyle kumaty
    zeby zobaczyc jaki numerek e "costam" jest wybity na lampie czy zatrybi
    w ktora strone reflektor swieci. Policjanci tymbardziej :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 12. Data: 2011-04-01 07:02:36
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "marider" napisał w wiadomości grup

> [...]

    zeby zobaczyc jaki numerek e "costam" jest wybity na lampie czy zatrybi
    w ktora strone reflektor swieci. Policjanci tymbardziej :)

    =====================

    Nie ignoruj przeciwnika. Diagności wiedzą. A że przymykają oko - to tylko im
    chwała za to. Dość mamy bzdurnych zapisów przy tym badaniu technicznym. Inna
    rzecz, że prawidłowo świecące światła bzdurą nie są.

    U mnie w trakcie badania diagnosta na światła nawet nie rzucił okiem, za to
    starannie szukał śladów podginania tablicy rejestracyjnej. Nie znalazł i
    pieczątkę przybijał lekko zaskoczony.

  • 13. Data: 2011-04-01 09:02:14
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    marider wrote:
    > Generalnie chyba malo ktory diagnosta jest na tyle
    > kumaty zeby zobaczyc jaki numerek e "costam" jest wybity na lampie
    > czy zatrybi w ktora strone reflektor swieci. Policjanci tymbardziej :)

    Z tego, co się orientuję, na lampie jest bardzo wyraźne oznaczenie, jakiego
    "kierunku" jest - to jest po prostu symbol poziomej strzałki, z pojedynczym
    grotem, lub dwoma, jeśli lampa jest przystosowana do ruchu prawostronnego i
    lewostronnego.

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 14. Data: 2011-04-01 09:33:49
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Marider napisal:
    > Nabyles sprzeta? ;]

    Niestety nie, ciagle szukam, ale sa same z UK :(
    Co do ebay to juz szukalem, ale cale lampki sa po ok 400euro, wiec z przesylka
    wychodzi tyle, co za nowa w ASO(1965zl).
    Niestety musze miec moto z prawidlowo swicacymi lampami, ale to juz tlumaczylem
    czemu :)

    Pozdro
    Koczis

  • 15. Data: 2011-04-01 09:38:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-01, Koczis <x...@p...onet.pl> wrote:

    > Niestety musze miec moto z prawidlowo swicacymi lampami, ale to juz tlumaczylem
    > czemu :)

    Chyba szukasz dziury w calym. Bardzo czesto latam po nocy w miescie/poza
    miastem i w zyciu mi angielska lampa nie przeszkadzala w jezdzie...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-04-01 11:03:36
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Chyba szukasz dziury w calym. Bardzo czesto latam po nocy w miescie/poza
    miastem i w zyciu mi angielska lampa nie przeszkadzala w jezdzie...

    Sa kolego wsrod nas tacy chlubieja mniec dowod rej, ubezpieczenie, wazne
    badanie techniczne, opony z bieznikiem i inne takie pierdoly :):):)

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 17. Data: 2011-04-01 16:34:36
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Koczis" <x...@p...onet.pl> wrote:
    > I tu jest problem, bo ja najczesciej jezdze w nocy, bo do 22 pracuje i stan
    > wizualny moze byc gorszy, ale swiatla musza swiecic idealnie.

    W końcu ktoś podobnie pracuje:)

    --
    Glub SW-T400

  • 18. Data: 2011-04-01 20:00:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-01 13:03, Tytus pisze:
> [...]
    >
    > Sa kolego wsrod nas tacy chlubieja mniec dowod rej, ubezpieczenie, wazne
    > badanie techniczne, opony z bieznikiem i inne takie pierdoly :):):)

    Dwa sezony jezdzilem z angielska lampa i nadal mam wszystkie wymienione
    powyzej rzeczy. A opony to mam wrecz nowki sztuki, tako i OC.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 19. Data: 2011-04-01 20:38:28
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Kuczu"
    Dwa sezony jezdzilem z angielska lampa i nadal mam wszystkie wymienione
    > powyzej rzeczy. A opony to mam wrecz nowki sztuki, tako i OC.

    Tylko kurna nie zacznij do kosciola chodzic...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 20. Data: 2011-04-01 20:53:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-01 22:38, Tytus pisze:
    > Siemka
    > "Kuczu"
    > Dwa sezony jezdzilem z angielska lampa i nadal mam wszystkie wymienione
    >
    > Tylko kurna nie zacznij do kosciola chodzic...

    Slysze kazdego ranka glosno i wyraznie odglosy dzwonu z kosciola
    oddalonego o 200 metrow. Wystarczy mi wrazen religijnych.