  • 1. Data: 2011-03-31 08:27:56
    Temat: Triumph 800/900 - zużycie paliwa
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Ktoś się orientuje z jakim mniej więcej zużyciem paliwa
    należy się liczyć w 3-cylindrowcach Triumpha ?
    (roczniki od 99 w górę, klasyki)

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-03-31 08:58:29
    Temat: Re: Triumph 800/900 - zużycie paliwa
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-31 10:27, J_K_K pisze:
    > Ktoś się orientuje z jakim mniej więcej zużyciem paliwa
    > należy się liczyć w 3-cylindrowcach Triumpha ?
    > (roczniki od 99 w górę, klasyki)
    >
    > Pzdr
    >
    > JKK
    W każdym motocyklu apetyt na paliwo jest wprost zależny od temperamentu
    i umiejętności kierownika tegoż sprzętu.
    Myślę, że jak powiem w przedziale od 5 do 10 litrów na 100km to nie skłamię.
    Dodatkowo dochodzi element zużycia silnika, to też potrafi dać +/- ok 1
    litra /100km.
    rodzaj i długość pokonywanej trasy i obciążenia maszyny - następne procenty.

    Najlepszą metodą jest sprawdzian organoleptyczny. Latasz- tankujesz,
    latasz - tankujesz ...... dodajesz, dzielisz , liczysz średnią i nic Cię
    nie zaskoczy.

    --
    Sysek