  • 421. Data: 2009-07-29 22:14:20
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jester wrote:

    > A mamy? Statystyczny pstrykacz ze zdjęciami z wakacji ma?
    > Dostaje taki sam fajans, jak dostawaliśmy z kliszy - tyle, że z
    > cyfrówki. Czasami narzeka, częściej jest zadowolony, że w ogóle ma
    > odbitkę i nawet nie wie, że jest spitolona. I się kręci.

    dupa

    jeśli ten stat pstrykacz ma monitor (trochę lepszy) to ma szansę otrzymac na
    papierze to co sobie wymarzył

    nie mówiąc o osobniku bardziej wymagającym. Generalnie nawet w dobrych
    labach to oni decydowali o efekcie a nie ja :)

    > Ja nigdy nie narzekałem, ale pewnie dlatego, że bardzo szybko
    > nauczyłem się, że nie stać mnie na tanie odbitki w tanich labach.

    danie drogie zawsze to była wizja laboranta, jak miałeś spec wymagania to
    już tak łatwno to nie przychodziło.

    > A takich przypadków nie pamiętam w ogóle, nawet za czasów, kiedy
    > królowało ORWO. Ale zgodzę się, że tutaj element szczęścia grał pewną
    > rolę ;)

    a ja pamiętam dwa dobre laby krakowskie oraz ... pominę milczeniem

    slajdy spierdolone mniej lub bardziej, co z tego że dostałem nowy materiał
    jeśli to co było sfotografowane zostało zniszczone.

  • 422. Data: 2009-07-31 10:16:48
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > fajny żart ale...
    >
    > co ma do tego co napisałem?

    Że picie kawy nie jest równoznaczne z laniem kawą po kliszach ;)

  • 423. Data: 2009-07-31 10:18:32
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > a ja pamiętam dwa dobre laby krakowskie oraz ... pominę milczeniem
    >
    > slajdy spierdolone mniej lub bardziej, co z tego że dostałem nowy
    > materiał jeśli to co było sfotografowane zostało zniszczone.

    No bo to jest właśnie ten element szczęścia, co to jedni go mają, a
    drudzy niekoniecznie ;)

  • 424. Data: 2009-08-09 16:08:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jester wrote:

    > Że picie kawy nie jest równoznaczne z laniem kawą po kliszach ;)

    twoja sprawa to pracy z filmami kalsycznymi wypada meić czyste meijsce pracy
    i szyste ręce a najlepiej czyste solidnei sprane bawełniane rękawiczki.

  • 425. Data: 2009-08-10 07:01:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Rudziński wrote:
    > Cześć wszystkim

    > A jeszcze dawniej było normą. Za czasów Bułhaka było nie do
    > pomyślenia, żeby profi powierzył innym obróbkę.
    > Jeszcze w latach 70. jedynym ustępstwem było wołanie negatywów
    > kolorowych. Odbitki robili sami.

    taaak w komunie, poczytaj jak wyglądało od dawna na "zachodzie"
    fotografowie zwykle powierzali i powierzają robeinei odbitek printerom, W
    filmie-wywiadzie z H.N. było jego marudzenie na printerów którzy są
    strasznie drażliwi i zachowują sie jak primadonny, choć są zwykle
    fantastycznymi fachowcami :)