  • 1. Data: 2009-03-10 08:53:22
    Temat: Przejściówka zasilacza
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Ludziom to się chyba w głowie poprzewracało:
    http://www.allegro.pl/item567621460_revoltec_przejsc
    iowka_4pin_4pin_na_3_pin_fvat.html
    Chociaż nie piszą, że audiofilska...

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2009-03-10 09:56:06
    Temat: Re: Przejściówka zasilacza
    Od: "Zenek" <z...@z...pl>

    No toż to niesłychana dosiębiorczość :)
    Medal im sie należy

  • 3. Data: 2009-03-10 10:13:36
    Od: <k...@w...pl>

    raczej literówka

  • 4. Data: 2009-03-10 15:48:47
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > raczej literówka

    Cena jest powtórzona 2 razy - więc wątpię, coby literówka...

  • 5. Data: 2009-03-10 18:50:03
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    > Cena jest powtórzona 2 razy - więc wątpię, coby literówka...

    Dotknął ich kryzys ,chyba ten amerykański :-)))
    Mogę im zrobić takie dwie za mniej niż 5 zł.
    Pzdr

  • 6. Data: 2009-03-10 19:44:36
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    henry1 wrote:
    > Dotknął ich kryzys ,chyba ten amerykański :-)))
    > Mogę im zrobić takie dwie za mniej niż 5 zł.
    > Pzdr

    Dyplom masz? Znaczy umiesz bezpiecznie lutować i masz na to papier? CE
    wystawisz, zgodność z ROHS też? W Unii żyjemy :-)
    Maciek
    P.S.: Jak nikt nie doniesie, to powiem, że ja też takie przejściówki
    robiłem ale nie brałem za to ani grosza. Kolega prosił, to mu
    polutowałem. Nawet była wersja z transilami do zabezpiecznenia komputera
    przed szajsowatym zasilaczem ale za to już zapłacił.

  • 7. Data: 2009-03-10 22:40:51
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Maciek pisze:

> [...]
    > polutowałem. Nawet była wersja z transilami do zabezpiecznenia komputera
    > przed szajsowatym zasilaczem ale za to już zapłacił.

    Przecież tu nie ma żadnego lutowania. Wszystko zaciskane. No może trzeba
    nieco cieplej dmuchnąć na termoskurcza przy tej mniejszej wtyczce i już.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 8. Data: 2009-03-10 23:44:02
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    Adam Dybkowski pisze:

    > Przecież tu nie ma żadnego lutowania. Wszystko zaciskane. No może trzeba
    > nieco cieplej dmuchnąć na termoskurcza przy tej mniejszej wtyczce i już.

    Zapytalem sprzedawce czy to koszmarny blad, czy przewodnikiem pod
    izolacja jest zloto ;) Zobaczymy co sie stanie. :)

    --
    butek (b u t na n d kropka e - w r o kropka p l)
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 9. Data: 2009-03-11 19:11:10
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Adam Dybkowski wrote:
    > Przecież tu nie ma żadnego lutowania. Wszystko zaciskane. No może trzeba
    > nieco cieplej dmuchnąć na termoskurcza przy tej mniejszej wtyczce i już.

    Ożesz ... a ja lutuję, bo lepiej przewodzi. Zresztą nawet przedłużacze
    elektryczne lutuję. Nie robię tego przemysłowo, to i mogę się bawić.
    Maciek