  • 1. Data: 2023-03-08 02:35:52
    Temat: Przekaźnik SPST-NO
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Cholera, jakoś być może źle zadaję pytania googlarce, albo faktycznie
    jest to jakiś "kosmos". A wydaje się to być duperelą. Potrzebuję jak w temacie.
    Tylko elektromechaniczne wchodzą w rachubę, ma to robić PORZĄDNE
    zwarcie na wejściu różnicowym do operacyjnego.
    Prądy i napięcia na styku : żadne, czyli jakieś tam uA i mV. Sterowanie cewką
    3.3V. Byle było jak najmniejsze (SMD). No i żeby cena była trochę niższa od
    promu kosmicznego. Jakieś namiary ??

  • 2. Data: 2023-03-08 03:49:07
    Temat: Re: Przekaźnik SPST-NO
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 8 marca 2023 o 02:35:53 UTC+1 Stachu Chebel napisał(a):
> [...]
    > 3.3V. Byle było jak najmniejsze (SMD). No i żeby cena była trochę niższa od
    Jak nie będzie samooczyszczania styków wskutek przepływającego prądu to g z tego może
    być.

  • 3. Data: 2023-03-08 07:36:51
    Od: Jacek Radzikowski <j...@g...com>

    On Tuesday, March 7, 2023 at 8:35:53 PM UTC-5, Stachu Chebel wrote:
> [...]
    > 3.3V. Byle było jak najmniejsze (SMD). No i żeby cena była trochę niższa od

    Poszukaj kontaktronów SMD; Są takie które spełniają twoje warunki. Tanie nie są, ale
    za cenę promu kosmicznego da się kupić kilka sztuk :)

    Jacek

  • 4. Data: 2023-03-08 10:29:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-03-08 o 02:35, Stachu Chebel pisze:
> [...]
    > 3.3V. Byle było jak najmniejsze (SMD). No i żeby cena była trochę niższa od
    Wątpię czy znajdziesz, potrzebujesz sygnałowego, nalepiej próżniowego
    przekaźnika, a 3.3V to już w ogóle odjazd, z tego co znalazłem są
    takie, na 5V
    https://allegro.pl/oferta/przekaznik-w-cz-do-ukladow
    -pom-matsushita-5v-7336410792
    na 12
    https://allegro.pl/oferta/miniaturowy-przekaznik-syg
    nalowy-sds-rs-12v-1a-12652822916
    na 18
    https://allegro.pl/oferta/teledyne-podwojny-mikroprz
    ekaznik-wcz-1a-1ghz-9765314361

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2023-03-08 10:33:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-03-08 o 10:29, Janusz pisze:
    > Wątpię czy znajdziesz, potrzebujesz sygnałowego, nalepiej próżniowego
    > przekaźnika, a 3.3V to już w ogóle odjazd, z tego co znalazłem są takie,
> [...]
    3V też znalazłem ale nie sygnałowe
    https://allegro.pl/oferta/przekaznik-smd-ftr-b4sa-00
    3z-cewka-3v-takamisawa-7732976458
    https://allegro.pl/oferta/przekaznik-eb2-3-nec-cewka
    -3v-7733122849

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2023-03-08 13:36:06
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    środa, 8 marca 2023 o 10:33:32 UTC+1 Janusz napisał(a):

    > https://allegro.pl/oferta/przekaznik-eb2-3-nec-cewka
    -3v-7733122849

    Wygląda nieźle, teraz tylko poszukuję dataszita.. Dzięki za info !!

  • 7. Data: 2023-03-08 14:39:56
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 08/03/2023 01:35, Stachu Chebel wrote:
> [...]
    > 3.3V. Byle było jak najmniejsze (SMD). No i żeby cena była trochę niższa od

    Uzywałem tego ostatnio na 3V
    https://www.lcsc.com/product-detail/Signal-Relays_sp
    an-style-background-color-ff0-Omron-span-Electronics
    -G6K-2F-Y-DC3_C93168.html

    co prawda DPDT ale tylko 10/5/6mm

  • 8. Data: 2023-03-08 20:24:27
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.03.2023 o 02:35, Stachu Chebel pisze:
> [...]
    > 3.3V. Byle było jak najmniejsze (SMD). No i żeby cena była trochę niższa od

    Ostatnio pisałem, że szukamy "w grafice"
    https://www.google.pl/search?q=przeka%C5%BAnik+3v+sm
    d&sxsrf=AJOqlzVMQkM3Oj_7cnUE67s2GFmXhkL_uw:167830327
    1561&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjOqc7yhs39
    AhWllosKHWdjCzcQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1600&bih=757&dpr=
    1

    Dlaczego? Facet dokładnie WIE czego szuka a najlepiej po obrazkach :]

    ...gdzie każdy zaawansowany w temacie pozna po
    obudowie/wielkości/pinach...co jest jego targetem. Od zawsze tak robię i
    jest to najszybsze wyszukiwanie bez wdawania się w szczegółowe opisy na
    początku...chyba że mnie to zainteresuje :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-04-24 14:45:11
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    Stachu Chebel wrote:

> [...]
    > Tylko elektromechaniczne wchodzą w rachubę, ma to robić PORZĄDNE
    > zwarcie na wejściu różnicowym do operacyjnego.

    Porządne zwarcie to Ci dziś zrobi pierwszy lepszy MOSFET logic level. Są
    też klucze analogowe o rezystancji od ułamka oma do kilku omów.

    > Prądy i napięcia na styku : żadne, czyli jakieś tam uA i mV.

    Napięcia termoelektryczne się tam mogą pojawić, to nie problem?

    > Byle było jak najmniejsze (SMD). No i żeby cena była trochę niższa od
    > promu kosmicznego. Jakieś namiary ??

    Elementów elektromechanicznych to najlepiej unikać... U mnie ostatnie
    użycie kontaktronu się skończyło samodzielnym nawijaniem, bo w sensownej
    cenie były tylko same rurki o odpowiednich parametrach.

    Pozdrawiam, Piotr