  • 1. Data: 2010-03-22 19:34:58
    Temat: Przekroczenie zakresu sondy lambda
    Od: AW <a...@w...pl>

    Witam.
    Szukam przyczyn pojawiającego się błędu 537 ( VAG )
    jest to przekroczenie zakresu sondy lambda.
    Z tego co już się dowiedziałem to zbyt bogata mieszanka.
    Co moze być przyczyną tego błedu?
    1340014

  • 2. Data: 2010-03-23 09:08:47
    Temat: Re: Przekroczenie zakresu sondy lambda
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "AW" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest to przekroczenie zakresu sondy lambda.
    > Z tego co już się dowiedziałem to zbyt bogata mieszanka.

    Przeszukaj na forum.vwgolf.pl. Może ktoś już opisał usterkę i rozwiązanie.

  • 3. Data: 2010-03-23 09:11:07
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    AW pisze:
> [...]
    > jest to przekroczenie zakresu sondy lambda.
    > Z tego co już się dowiedziałem to zbyt bogata mieszanka.

    Swiece, przewody WN, to bym sprawdzil w pierwszej kolejnosci.

    --
    Karolek

  • 4. Data: 2010-03-23 18:36:06
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-03-23 09:11, Karolek pisze:

    > Swiece, przewody WN, to bym sprawdzil w pierwszej kolejnosci.

    Dzieki wszystkim za zainteresowanie .
    Na vwgolf.pl szukałem, ale w gąszczu postów ciężko coś wyszukać :)
    Lecz są tam dobrzy ludzie ( Jacek75 ) którzy trochę pomogli.
    Jestem po czyszczeniu przepływomierza i błąd narazie się nie pojawił.
    Zobaczymy co dalej

    --
    1340014