  • 1. Data: 2009-01-26 18:51:34
    Temat: Przetarg z przymrozniem oka ???
    Od: " Polek86" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czytalem dzis artykul o przetargu z listopada. Chodzilo o czestotliwosc
    900mhz, ktore wygral Play po czym zrezygniowal z jednego pasma tego drozszego
    oczywiscie ktore po tym przypadlo niejakiemu Aero2 powstalym na kilka miesiecy
    przed przetargiem. Hmm mi to wyglada na "dogadanie sie" miedzy nimi a tak
    raczej nie powinno byc, chyba maja jakies wzg u UKE... ????

  • 2. Data: 2009-01-26 20:17:12
    Temat: Re: Przetarg z przymrozniem oka ???
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Polek86 <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > przed przetargiem. Hmm mi to wyglada na "dogadanie sie" miedzy nimi a tak
    > raczej nie powinno byc, chyba maja jakies wzg u UKE... ????

    Z tego co wiem, te powiązania to Piotr Woźny - szara eminencja, która poleciła
    Streżyńską na prezesa UKE. Co ciekawe, jego kancelaria min. obsługuję P4. Do
    tego ma powiązania z Aero2...czyżby jakaś większa akcja?

  • 3. Data: 2009-01-27 09:04:56
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Polek86 pisze:
> [...]
    > przed przetargiem. Hmm mi to wyglada na "dogadanie sie" miedzy nimi a tak
    > raczej nie powinno byc, chyba maja jakies wzg u UKE... ????

    Ale co w tym dziwnego?! P4 złożyło dwie oferty - na wypadek gdyby ta
    niższa okazała się za niska. Tak się złożyło, że obydwie oferty wygrały,
    bo były najwyższe. Mieli plan wziąć tylko 25 kanałów, więc zrobili
    rezerwację tej tańszej oferty. Aero2 była kolejna na liście i miała
    prawo do rezerwacji. Gdyby nie złożyła wniosku o rezerwację,
    częstotliwości przypadłyby CenterNetowi (czyli Karkosikowi).

    Identycznie było z przetargiem na pasmo 1800. CenterNet złożył dwie
    najwyższe oferty, zrobił tylko jedną rezerwację (tańszą), a prawa
    przeszły na kolejną spółkę - znaną wtedy jako Tolpis (teraz Mobyland).

    Nie wiem, skąd w ogóle pomysł na szukanie w tym "spisków" i konszachtów.
    Zresztą, CenterNet i Tolpis to też spółki, które powstały na kilka
    miesięcy przed przetargiem. Tak samo P4 było spółką, która powstała na
    kilka miesięcy przed wygranym przez nich przetargiem na UMTS2100. To
    normalna praktyka.

    Marek

  • 4. Data: 2009-01-27 09:37:28
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    MarekM wrote:

> [...]
    > miesięcy przed przetargiem. Tak samo P4 było spółką, która powstała na
    > kilka miesięcy przed wygranym przez nich przetargiem na UMTS2100. To

    Łowcom "łowców skór" tego nie wytłumaczysz :-(

    M.

  • 5. Data: 2009-01-28 12:26:07
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Łowcom "łowców skór" tego nie wytłumaczysz :-(

    Ciekawe, co znajdzie CBA. Jeśli nic (co jest wysoce prawdopodobne),
    zapowiada sie proces przeciwko dziennikarskiej "żetelności".

    Marek

  • 6. Data: 2009-06-10 06:42:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Polek86" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:gll0nm$bm$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > nimi a tak
    > raczej nie powinno byc, chyba maja jakies wzg u UKE... ????

    A tak z innej beczki .. ile miesiecy przed przetargiem powstal Play
    ?
    Nie tym, tylko tym pierwszym na ktorym wygral :-)

    J.