  • 1. Data: 2009-01-29 22:04:43
    Temat: Przykład operacji na semaforach
    Od: Ammate <a...@g...com>

    Witam,
    Mam taki przykład. Jest bufor1 nieskończony. Jeden producent wstawia
    do bufor1. Jeden konsument pobiera z bufora1. Drugi pobiera także z
    bufor1, oprócz tego jeśli uzbiera się 5 elementów to sumuje je i
    wstawia do bufor2. Trzeci konsument pobiera z bufor2. Wymyśliłem takie
    rozwiązanie, nie jest ważna dokładna implementacja a jedynie pseudo
    kod.

    semafor: wolne, zajete, s, k

    Producent:
    while(1):