  • 1. Data: 2009-01-30 10:46:22
    Temat: zaprojektowanie tabeli z wynikami
    Od: Konrad <k...@g...com>

    pracuję nad stroną drużyny piłkarskiej, a jak wiadomo jak już drużyna
    - to i rozgrywki. Myślałem stworzeniu dynamicznej tabeli wyników, tzn.
    użyszkodnik może wybrać mecze u siebie, na wyjeździe oraz ostatnie n
    kolejek (PHP+AJAX). Zastanawiam się w jaki sposób to upchać w bazie
    danych? Na pewno musiałbym w bazie trzymać wszystkie wyniki wszystkich
    drużyn, z oznaczeniem kolejki i meczu na wyjeździe.

    Więc tabela wyników mogłaby wyglądać tak:
    idgospodarz (iddruzyny) | idgosc (iddruzyny) | bramki_gospodarz |
    bramki_gosc | data

    A drużyn tak:
    iddruzyny | nazwa

    Ale w tym przypadku wyliczenie ile dana drużyna ma punktów i jakie
    zajmuje miejsce w tabeli trochę zajmie... Może dodać do pierwszej
    tabeli jakieś dodatkowe dane? Np. która z drużyn ile zdobyła punktów w
    danym meczu (pkt_gospodarz, pkt_gosc)?

    Zapraszam do dyskusji. Jestem otwarty na wszelkie propozycje oraz
    krytykę. Czy to podejście jest dobre, czy może wybrać jakieś inne?

  • 2. Data: 2009-01-30 13:38:07
    Temat: Re: zaprojektowanie tabeli z wynikami
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Fri, 30 Jan 2009 02:46:22 -0800 (PST), Konrad
    <k...@g...com> wrote:

    >Ale w tym przypadku wyliczenie

    Po polsku mowi sie "obliczenie"

    A.L.