  • 1. Data: 2010-02-14 20:36:21
    Temat: Zafarbowana jasnobeżowa skóra na siedzeniu kierowcy.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Po dłużej nieobecności witam.

    Problem dotyczy jasnobeżowych skórzanych siedzeń w E60.
    Może za mało pomyślałem jak wybierałem kolor wnętrza auta, ale
    po tym jak trochę pojeździłem w nowych ciemnych spodniach to
    bardzo mam pofarbowane siedzenie kierowcy.

    Próbowałem różnych ściereczek do pielęgnacji z woskiem i bez,
    jakiegoś xyfu z IKEA do czyszczenia mebli skórzanych i trochę
    się odczyszcza, ale z każdym miesiącem wygląda to coraz gorzej.

    Ma może ktoś jakiś pomysł czym to dobrze wyczyścić?

    pozdrawiam
    ---------------------------------
    oklejone C63 2009 19kkm GDA****
    oklejone 535d 2007 50kkm PO*****

  • 2. Data: 2010-02-14 20:38:05
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-02-14 20:36, megrims pisze:
    > Po dłużej nieobecności witam.
    >
    > Problem dotyczy jasnobeżowych skórzanych siedzeń w E60.
    (...)

    Może by spróbować popytać (albo zamówić usługę) w zakładzie, który
    zajmuje się czyszczeniem skór?
    pwz

  • 3. Data: 2010-02-15 00:18:52
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 14 Lut, 20:36, megrims <m...@i...pl> wrote:
    > Po d u ej nieobecno ci witam.
    >
    > Problem dotyczy jasnobe owych sk rzanych siedze w E60.
    > Mo e za ma o pomy la em jak wybiera em kolor wn trza auta, ale
    > po tym jak troch poje dzi em w nowych ciemnych spodniach to
    > bardzo mam pofarbowane siedzenie kierowcy.
    >
    > Pr bowa em r nych ciereczek do piel gnacji z woskiem i bez,
    > jakiego xyfu z IKEA do czyszczenia mebli sk rzanych i troch
    > si odczyszcza, ale z ka dym miesi cem wygl da to coraz gorzej.
    >
    > Ma mo e kto jaki pomys czym to dobrze wyczy ci ?

> [...]

    zapytaj w
    http://lederzentrum.pl/

  • 4. Data: 2010-02-15 09:24:45
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > bardzo mam pofarbowane siedzenie kierowcy.
    > Ma może ktoś jakiś pomysł czym to dobrze wyczyścić?

    spróbuj czystym spirytusem
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-02-15 10:36:39
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ma może ktoś jakiś pomysł czym to dobrze wyczyścić?

    Nie tylko wyczyscic ale tez po czyszczeniu zabezpieczyc odpowiednim
    srodkiem. BTW zmien spodnie na jakies lepsze bo nie powinny tak farbowac.
    Tez mam skorke "piasek pustyni" i nie mam tego problemu, byc moze problem
    farbowania przez spodnie tkwi w srodkach ktore stosujesz.

    Poszukaj w swoim miescie dystrybutora SONAX, ja kupuje profesjonalne srodki
    dla myjni samochodowych ktore sa niedostepne w sklepach - dzialaja
    rewelacyjnie.

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-02-15 13:40:38
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > spróbuj czystym spirytusem

    zalanie robaka mu nie pomoze:) tam cos do czyszczenia potrzebne;)
    nmsp:)

  • 7. Data: 2010-02-15 15:55:48
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > zalanie robaka mu nie pomoze:) tam cos do czyszczenia potrzebne;)

    hehehe
    liczyłem na posty typu "przed" czy "po" ??:))
    pzdr
    GL