  • 1. Data: 2009-08-10 10:02:03
    Temat: Putanie
    Od: "gazeta" <d...@g...pl>

    Witam,
    czy znajdę tu elektronika, który zbuduje konwerter VGA - LCD umożliwiający
    podłączenie matrycy od laptopa do komputera stacjonarnego (np. kit AVT 949)
    i ewentualnie ile by to kosztowało?

    Pozdrawiam.
    gazeta.

  • 2. Data: 2009-08-10 17:09:54
    Temat: Re: Putanie
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > podłączenie matrycy od laptopa do komputera stacjonarnego (np. kit AVT 949)

    Znajdziesz, ale dla gazety nie pracują.
    K.

  • 3. Data: 2009-08-10 20:06:55
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    gazeta pisze:
> [...]
    > podłączenie matrycy od laptopa do komputera stacjonarnego (np. kit AVT 949)

    Koszt takiego interfejsu będzie droższy niż najtańszy monitor LCD.

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2009-08-10 22:11:56
    Od: "gazeta" <d...@g...pl>

    Dziękuję za informacje

  • 5. Data: 2009-08-10 22:52:06
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Filip Ozimek napisał:

    > Koszt takiego interfejsu będzie droższy niż najtańszy monitor LCD.

    Podejrzewam że koszt indywidualnego skonstruowania będzie wyższy od ceny
    wcale nie najtańszego monitora LCD - śmiem wręcz twierdzić że w
    kategorii monitorów biurowo - CAD-owskich trudno będzie znaleźć droższy,
    droższe to mogą być co najwyżej specjalnie selekcjonowane monitory do
    obróbki zdjęć.

    --
    Darek

  • 6. Data: 2009-08-12 10:18:46
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Dariusz K. Ładziak schrieb:

> [...]
    > kategorii monitorów biurowo - CAD-owskich trudno będzie znaleźć droższy,
    > droższe to mogą być co najwyżej specjalnie selekcjonowane monitory do

    Dla jednego klienta trzeba było nasze urządzonko zainstalować w
    "pseudo-laptopie", znaczy taki komputer kuferkowy z displayem. Ten
    właśnie miał w środku płytkę międzymordzia VGA->LCD luzem, ale było toto
    dopasowane do matrycy. Sama płytka kosztowała ok. 150EUR. Wiem, bo
    trzeba było kompa naprawić (w Moskwie, KJMJ) i musiałem tam zasuwać z
    płytką i zapasową matrycą pod pachą. Płytka okazała się felerna.

    Czyli w sumie się nie opłaci, bo spokojnie dostaniesz 22" LCD za te
    pieniądze.

    Waldek

  • 7. Data: 2009-08-12 13:41:50
    Od: "Dariusz Chrzanowski" <d...@g...pl>