  • 1. Data: 2009-08-08 17:52:09
    Temat: [protel] read only
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy w protelu 99 se da się w jakś sposób ustawić, żeby dany projekt był
    tylko read-only? żeby można było drukować, ale nie można było modyfikować?

  • 2. Data: 2009-08-08 18:59:54
    Temat: Re: [protel] read only
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > czy w protelu 99 se da się w jakś sposób ustawić, żeby dany projekt był
    > tylko read-only? żeby można było drukować, ale nie można było modyfikować?

    Trzeba ustawić atrybut pliku na read-only (w windowsie, nie protelu)

    --
    przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
    no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,

  • 3. Data: 2009-08-09 10:12:07
    Od: AK <a...@g...pl>

    Zbych pisze:

    > Trzeba ustawić atrybut pliku na read-only (w windowsie, nie protelu)

    Albo lepiej prawa dostepu w pliku DDB - jest taka opcja - mozna
    definiowac uzytkownikow i ich uprawnienia.

    Pozdr
    AK

  • 4. Data: 2009-08-09 11:11:17
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-08-08 20:59:54 +0200, Zbych <a...@o...pl> said:

    > Trzeba ustawić atrybut pliku na read-only (w windowsie, nie protelu)

    A co to da? Wystawisz online, czy wyślesz komuś plik... świat nie
    kończy się na lokalnym windose.

    --
    DJ

  • 5. Data: 2009-08-09 12:30:05
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Albo lepiej prawa dostepu w pliku DDB - jest taka opcja - mozna definiowac
    > uzytkownikow i ich uprawnienia.

    są jakieś opcje, ale jak to działa? jak konfigurować?

  • 6. Data: 2009-08-09 13:01:06
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    DJ pisze:

    > A co to da? Wystawisz online, czy wyślesz komuś plik... świat nie kończy
    > się na lokalnym windose.

    A co cię to boli co ktoś zrobi ze swoją kopią? Jak popsuje to jeszcze
    raz skopiuje ze strony/maila/pendrive'a.

  • 7. Data: 2009-08-09 13:35:42
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > są jakieś opcje, ale jak to działa? jak konfigurować?

    a już wiem, trzeba założyć hasło na admina, ale po zalogowaniu na guesta i
    tak można modyfikować pliki, tylko nie można ich zapisać - jest na to
    sposób?

  • 8. Data: 2009-08-09 13:48:56
    Od: games <g...@g...home.pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > czy w protelu 99 se da się w jakś sposób ustawić, żeby dany projekt był
    > tylko read-only? żeby można było drukować, ale nie można było modyfikować?

    Zrobic z projektu PDF'a z odpowiednimi prawami i po klopocie.