  • 1. Data: 2011-09-12 17:34:59
    Temat: TNK i polsat w promocji
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Czy u Was działa jeszcze Polsat w telewizji na kartę? Na ich stronie jest
    promocja do końca roku jakoś u mnie wywala błąd 5 brak dostępu

  • 2. Data: 2011-09-12 19:39:22
    Temat: Re: TNK i polsat w promocji
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.09.2011 19:34, Mariusz pisze:
    > Czy u Was działa jeszcze Polsat w telewizji na kartę? Na ich stronie
    > jest promocja do końca roku jakoś u mnie wywala błąd 5 brak dostępu

    od kiedy w TnK jest polsat??

  • 3. Data: 2011-09-12 19:51:56
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    od 1 czerwca, promocja wakacyjna niedawno przedłużona do końca roku ale od
    kilku dni mi nie działa więc nie wiem czy tak wszędzie czy tylko u mnie ?

  • 4. Data: 2011-09-12 19:55:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.09.2011 21:51, Mariusz pisze:
    > od 1 czerwca, promocja wakacyjna niedawno przedłużona do końca roku ale
    > od kilku dni mi nie działa więc nie wiem czy tak wszędzie czy tylko u
    > mnie ?

    piszesz o TnK HD, a to roznica.
    przeładuj liste kanałów