  • 1. Data: 2011-09-10 20:18:08
    Temat: Aster łamie prawo
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Stacja RTL została wyłączona czas walki Adamka z Kliczką. Jest to niezgodne
    z regulaminem i umową z RTL. Zgodnie z prawem mają transmitować program bez
    przewy. RTL nie nakazało blokady tego kanału. Czyli jest to podstawa do
    wypowiedzenia umowy.

  • 2. Data: 2011-09-10 20:25:24
    Temat: Re: Aster łamie prawo
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *rageofhonor* napisał(-a):

> [...]
    > transmitować program bez przewy. RTL nie nakazało blokady tego
    > kanału. Czyli jest to podstawa do wypowiedzenia umowy.

    Wypowiadaj i składaj skargę do KRRiT. Z HB póki co leci niezakodowany.
    Czytaj
    http://www.krrit.gov.pl/dla-mediow-i-analitykow/aktu
    alnosci/news,499,oswiadczenie-przewodniczacego-krrit
    -ws-kontrowersji-dotyczacych-transmisji-walki-kliczk
    o-adamek.html

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-09-11 08:41:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    > Wypowiadaj i składaj skargę do KRRiT. Z HB póki co leci niezakodowany.

    Na Cyfrze wyświetlał się komunikat o nieobsługiwanym systemie kodowania, ale
    obraz przed walką był, niemniej ten system zapewne oznaczał, że na samą
    walkę już zakodowali?
    Nie sprawdzałem, bo już oglądałem z Astry, (do której dostęp mam dzięki
    Farfałowi - dałem się nabrać na darmową platformę TVP i kupiłem monoblocka).

  • 4. Data: 2011-09-11 17:13:21
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Na Cyfrze wyświetlał się komunikat o nieobsługiwanym systemie kodowania,
    > ale obraz przed walką był, niemniej ten system zapewne oznaczał, że na
    > samą walkę już zakodowali?

    na nowych tunerach HD tak było. na starych mediasatach nie było tego
    komunikatu i oglądało się OK
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2011-09-11 19:16:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *glang* napisał(-a):

    > na nowych tunerach HD tak było.

    Na dekoderach PVR wystarczy na chwilę wejść do menu, wyjść z niego i
    komunikat znika

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2011-09-12 07:29:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > na nowych tunerach HD tak było. na starych mediasatach nie było tego
    > komunikatu i oglądało się OK

    Czyli jednak nie zakodowali?

  • 7. Data: 2011-09-12 07:32:22
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > prawem mają transmitować program bez przewy. RTL nie
    > nakazało blokady tego kanału. Czyli jest to podstawa do

    Ale umowa na którą się powołujesz jest między operatorem a
    nadawcą :-). I nie wiesz czy RTL nie nakazał wyłączyć
    transmisji. Zawsze mogą powiedzieć że akurat była awaria
    ;-).

  • 8. Data: 2011-09-12 07:34:27
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Wypowiadaj i składaj skargę do KRRiT. Z HB póki co leci
    > niezakodowany. Czytaj

    A gdzie na HB jest RTL? ;-)

  • 9. Data: 2011-09-12 07:39:11
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Na Cyfrze wyświetlał się komunikat o nieobsługiwanym
    > systemie kodowania, ale obraz przed walką był, niemniej
    > ten system zapewne oznaczał, że na samą walkę już
    > zakodowali?

    Ale że jak? Myślisz że mogą zakodować obcy kanał FTA na
    swoim dekoderze? Jakoś trudno mi w to uwierzyć, ale może i
    tak się da...

    > Nie sprawdzałem, bo już oglądałem z Astry

    Ja wszystkim swoim abonentom wpuściłem RTL z Astry w analog
    i cyfrę, niech się ludziska cieszą :-). A przed walką
    średnio co kwadrans ktoś dzwonił i pytał czy da się obejrzeć
    walkę :-)

  • 10. Data: 2011-09-12 07:54:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale że jak? Myślisz że mogą zakodować obcy kanał FTA na swoim dekoderze?

    Nie, sam RTL mógł to w czymś dziwnym zakodować - takie były słuchy o RTL na
    HB.
    Ten komunikat o kodowaniu to raczej znikąd się nie wziął.