  • 1. Data: 2011-09-08 09:06:03
    Temat: Telewizja N - co innego?
    Od: tyran <t...@o...pl>

    Witam

    Posiadam 6 pakietow tematycznych w telewizji N .. place za to 92zl
    (przegapilem monent, w ktorym nalezalo zrezygnowac chyba z dwoch).
    Umowe mam do konca wrzesnia. Dostalem juz 4x telefon z BOKu z oferta
    pelnego pakietu za 99zl, ale to mnie nie interesuje .. chcialbym cos
    w okolocach 50zl .. niestety dla mnie nie ma przygotowanej zadnej
    innej oferty, tylko ta za 99zl. Dzisiaj skladam wypowiedzenie
    (niestety 3 miesiace, bo do konca umowy pozostalo krocej niz
    miesiac) .. licze, na to ze ktos zadzwonic i zaproponuje cos
    sensownego (moze 6 pakietow za 48zl jak to niektorzy sie chwala na
    forum). Ale jesli nie ... to co innego wybrac? Do wyboru UPC, CP, C+.
    Jestem juz zwiazany umowa z internetem, wiec w gre wchodzi sama
    telewizja. Interesuja mnie tylko pakiety podstawowe, szczegolnie
    bajki dla dzieciakow, sport oraz pakiet zawierajacy discovery,
    national etc. Chce tez nagrywarke, czesto uzywam. Co mozecie polecic?
    Mialem kiedys CP (za czasow gdy nie bylo nagrywarki i hdmi) .. nie
    wiem jak obecne tunery .. czy szybko reaguja na polecenia pilota.
    Dlugosc umowy niestety widze 29 miesiecy .. nie zacheca.
    C+ .. hmm .. nie mialem .. oferta Optimum za 52zl wydaje sie zawierac
    to co potrzebuje, umowa na 19miesiecy .. + ktory dekoder (by mial
    nagrywanie) i najwazniejsze pytanie: czy pojdzie to na talerzu od
    telewizji N z konwerterem (z dwoma kablami)?

    Jakies rady?

    tyran

  • 2. Data: 2011-09-08 09:47:45
    Temat: Re: Telewizja N - co innego?
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2011-09-08 11:06, tyran pisze:
> [...]
    > nagrywanie) i najwazniejsze pytanie: czy pojdzie to na talerzu od
    > telewizji N z konwerterem (z dwoma kablami)?

    Złóż wypowiedzenie w punkcie sprzedaży n i podpisz aneks. Za 54zł/mc
    wszystkie tematyczne, umowa przedłużona na 13 m-cy. Takie warunki były 2
    tygodnie temu. Pytaj w punkcie sprzedaży nie na infolinii.

  • 3. Data: 2011-09-08 09:51:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "tyran" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci news:

> [...]
    > bajki dla dzieciakow, sport oraz pakiet zawierajacy discovery,
    > national etc. Chce tez nagrywarke, czesto uzywam. Co mozecie polecic?

    A jaki sport?
    Bo najlepszy masz w Cyfrze, (50 zl to troche malo na sport ORAZ pvr, chyba
    ze trafisz w promocje) oraz pewnie tez w kablówce.
    Pytanie czy kablówka daje pvr?

  • 4. Data: 2011-09-08 10:18:44
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 08-09-2011 11:51, Cavallino pisze:

    > A jaki sport?
    > Bo najlepszy masz w Cyfrze, (50 zl to troche malo na sport ORAZ pvr,
    > chyba ze trafisz w promocje) oraz pewnie tez w kablówce.
    > Pytanie czy kablówka daje pvr?

    upc daje ale upc bym nie bral, czesto w dynamicznych scenach obraz
    potrafi sie przycinac i dotyczy to nawet tvp1.

  • 5. Data: 2011-09-08 10:30:53
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    OD 5 lat mam DM7000 i full pakiet C+ o innych operatorach nie wspomne
    kosztuje mnie to 20zl miesiecznie. Coz sa tacy ktorzy wola miec mocno
    zruchane dupska.

  • 6. Data: 2011-09-08 11:19:46
    Od: "sgal" <s...@w...pl>

    W okresie promocji skladajac wypowiedzenie jest chyba 1 miesiac( w cyfrze
    abonament konczyl sie w lipcu, a wypowiedzenie wyslalem 8lipca - miesieczny
    termin wypowiedzenia podali do 31 sierpnia ( ostatni miesiac placilem stawke
    bez promocji)

  • 7. Data: 2011-09-08 11:55:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 08.09.2011 12:30, Jerzy Dombczak pisze:
    > OD 5 lat mam DM7000 i full pakiet C+ o innych operatorach nie wspomne
    > kosztuje mnie to 20zl miesiecznie. Coz sa tacy ktorzy wola miec mocno
    > zruchane dupska.

    tylko nie napisałeś w ilu się składacie na ten FULL pakiet

  • 8. Data: 2011-09-08 11:56:16
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Thu, 8 Sep 2011 11:51:00 +0200
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > A jaki sport?
    > Bo najlepszy masz w Cyfrze, (50 zl to troche malo na sport ORAZ
    > pvr, chyba ze trafisz w promocje) oraz pewnie tez w kablówce.
    > Pytanie czy kablówka daje pvr?

    Podstawowy .. eurosport etc .. to co jest w standardzie .. czasami
    dzieciak lubi wlaczyc i ogladac jak trafi na jakies wyscigi czy
    bilard ... widze ze w cyfrze nie ma pvr przy otimum :(

    --
    tyran

  • 9. Data: 2011-09-08 11:57:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 08.09.2011 11:06, tyran pisze:
> [...]
    > nagrywanie) i najwazniejsze pytanie: czy pojdzie to na talerzu od
    > telewizji N z konwerterem (z dwoma kablami)?

    tak jak kolega napisał, złóż wypowiedzenie w punkcie.
    jak się nie uda to przeczekasz 3 miechy i weźmiesz nowy
    za 59 zł.
    jak nie jesteś namiętnym sportowcem do pozostałych platformach
    więcej nie dostaniesz.

  • 10. Data: 2011-09-08 12:05:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tyran" <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Podstawowy .. eurosport etc .. to co jest w standardzie .. czasami
    > dzieciak lubi wlaczyc i ogladac jak trafi na jakies wyscigi czy
    > bilard ... widze ze w cyfrze nie ma pvr przy otimum :(

    Co znaczy nie ma?
    Oczywiście że możesz mieć dekoder pvr i to już od pakietu Startowego za 19
    zł.
    Tyle że za wynajem płacisz 15 zł/m-c