  • 1. Data: 2023-05-17 21:51:32
    Temat: Python + VCD
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam zrzut pewnych stanów logicznych, w pliku VCD. To taki popularny w
    świecie języków HDL format, w którym są sygnały i ich zmiany w czasie.

    Jest jakaś bibliteka, w Pythonie, pozwalajaca na wysokopoziomowe
    poruszanie się po danych w tym pliku? "Daj event po lewej na sygnale A"
    albo "jaka jest wartość sygnału B w czasie X" itd.

    Jest np: https://pyvcd.readthedocs.io/en/latest/vcd.reader.ht
    ml

    Ale to jest tylko tokenizer, nie zawiera wysokopiozomowego poruszania
    się po bazie.

    Jest wiele projektów Python+VCD, ale to albo jakieś zabawki do
    wizualizacji, albo parsery. A mnie interesuje api typu kursor, event,
    czas, wartość.

    Może ktoś znalazł takie cudo podczas zabawy z FPGA? Wiem, optymista ze
    mnie ;)