  • 1. Data: 2009-02-02 09:21:34
    Temat: RAM roznych marek
    Od: s...@g...com

    Witam,

    Mam w kompie 2 gigowe kosci RAM-u firmy A-Data. Chcialbym dokupic
    jeszcze 1GB - czy moge kupic Goodram albo Kingston (przy zalozeniu ze
    to tez 800Mhz CL5)? Nie beda sie gryzc? A-Date poza wysylka ciezko
    znalezc ;/.

    Kuba

  • 2. Data: 2009-02-02 09:55:09
    Temat: Re: RAM roznych marek
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 2 lutego 2009 (10:21:34) napisano:

    Będzie OK.

    Yakhub
    Nie pisz do mnie na ten adres.

  • 3. Data: 2009-02-02 10:56:44
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Yakhub pisze:

    > Będzie OK.

    Czasem warto założyć przynajmniej 1% niepowodzenia ;)

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2009-02-02 14:46:45
    Od: Maru <m...@n...pl>

    Yakhub pisze:
    > W liście datowanym 2 lutego 2009 (10:21:34) napisano:

    > Będzie OK.

    Nie powinno być problemu, musisz tylko je dać na przemian A1,B1 oraz
    A2,B2 jeżeli chcesz mieć tryb Dual Channel. Ja mam dwie pary tej samej
    firmy, niby dokładnie takie same, ale kupione w różnym czasie i jak były
    zamienione miejscami to był tylko tryb Single Channel. Czyli jak jedna
    para była w A1,A2, druga w B1,B2.

  • 5. Data: 2009-02-05 10:19:49
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    s...@g...com pisze:
    > Mam w kompie 2 gigowe kosci RAM-u firmy A-Data. Chcialbym dokupic

    Moduły!

    > jeszcze 1GB - czy moge kupic Goodram albo Kingston (przy zalozeniu ze
    > to tez 800Mhz CL5)? Nie beda sie gryzc? A-Date poza wysylka ciezko
    > znalezc ;/.

    Możesz. Ale pamiętaj, że z pamięciami nigdy nie ma reguł:
    czasem dwie różne pary modułów działają idealnie, a czasem
    nawet dwie pary modułów tego samego producenta się pogryzą.
    Kupując pamięci *zawsze* należy sobie zagwarantować w sklepie
    możliwość wymiany na coś innego.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |