  • 1. Data: 2009-02-02 01:38:30
    Temat: iCroon 388 HDD Player
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    http://www.redpower.net/11,dysk-multimedialny-hdd-me
    dia-player-hdmi-1080i-hdd-500gb.html

    Używał ktoś z Was tego? Jakieś opinie? W necie nie mogę nic znaleźć na ten
    temat. Ew. jaki HDD Player do 500zł polecacie?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 2. Data: 2009-02-08 20:22:51
    Temat: Re: iCroon 388 HDD Player
    Od: s...@m...pl

    On 2 Lut, 02:38, Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:
> [...]
    >
    > --
    >     +                                 '                      .-.     .

    To zależy czeko oczekujesz od urządzenia. Ten model nie czyta polskich
    znków ale fajny model maja icroon 88C2 ( www.redpower.net lub www.icroon.eu
    na którejś stronie to było). Zakupiłem sobie ten na ich stronie i
    jestem zadowolony!!
    Bez problemu radzi siebie z plikami AVI z kodekiem H264 w
    rozdzielczosci 1280x720.
    Jest masa sprzetu gdzie w specyfikacji piszą ze działają w standarcie
    1080i ale to lipa bo reskaluja tylko obraz z nikiej rodzielczosci do
    wysokiej i nie uruchomisz zadnego filmu w wieszej rozdzielczosci.
    Pozatym czyta mkv rmvb wmv i złącze Lan - szarpiesz filmy z innego
    kompa w cieci po lani. Z nagrwanie nie kozystam mimo ze jest taka
    opcja, dlamnie nie urzyteczna.

  • 3. Data: 2009-03-02 16:57:21
    Od: m...@g...com

    On 8 Lut, 21:22, s...@m...pl wrote:

> [...]
    > Pozatym czyta mkv rmvb wmv i złącze Lan - szarpiesz filmy z innego
    > kompa w cieci po lani. Z nagrwanie nie kozystam mimo ze jest taka

    Te, "s...@m...pl" - microland to firma prowadząca te witryny
    powyżej więc Twoja opinia delikatnie mówiąc nie jest raczej
    miarodajna.

    Ktoś wie coś o tym produkcie?