  • 1. Data: 2009-02-01 22:01:52
    Temat: Netbook i manager urządzeń
    Od: "FOX33" <x...@x...pl>

    Witam,

    W netbooku Samsung NC10 w menager urządzeń widać 2x karty graficzne Intel
    945, 3x monitory (korzystam tylko z wyświetlacza wbudowanego) i 2x procek
    Intel mimo że to jednordzeniowy Atom. Dlaczego tak się dzieje?

    FOX33

  • 2. Data: 2009-02-01 22:24:37
    Temat: Re: Netbook i manager urządzeń
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    FOX33 wrote:
> [...]
    > 945, 3x monitory (korzystam tylko z wyświetlacza wbudowanego) i 2x procek
    > Intel mimo że to jednordzeniowy Atom. Dlaczego tak się dzieje?

    1/ wypada podać system operacyjny, gdzie to widzisz
    2/ wypada pydać także na grupie związanej z tym systemem
    operacyjnym
    3/ Co do pytania: tak pewnie Windows zintepretował funkcje
    danych elementów (np. wyjście na monitor, etc.)
    Procesor: tak wykrywa HT
    (http://pl.wikipedia.org/wiki/Hyper-Threading)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)