  • 1. Data: 2009-02-01 23:10:20
    Temat: Problem z monitorem
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    Witam,

    Kupiłem sobie monitor Samsung 2693HM 24'' jest podłączony do GF8600GT, jego
    natywna rozdzielczość to 1900x1200. Ustawiam taką we właściwościach ekranu i
    niestety nie mieści się cały pulpit na monitorze trzeba wszystko przesówać
    myszką. Na informacji z OSD monitora wynika, że rozdzielczość w której
    pracuje to: 1280x1024 na 60Hz. Monitor jest podłączony przez HDMI straciłem
    już cierpliwość może ktoś wie jak rozwiązać ten problem?

  • 2. Data: 2009-02-01 23:28:34
    Temat: Re: Problem z monitorem
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    PesTYcyD wrote:
    > Witam,
    >
    > Kupiłem sobie monitor Samsung 2693HM 24'' jest podłączony do

    Mały błąd to jest Samsung 2493HM

  • 3. Data: 2009-02-02 00:21:37
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    Mały błąd to jest Samsung 2493HM i podłączony przez DVI. Mogę uzyskać
    właściwą rozdzielczość tylko przez złącze d-sub kiedyy podłączam monitor
    przez przejściókę dvi>d-sub

  • 4. Data: 2009-02-02 15:14:48
    Od: "M" <...@d...ru>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mały błąd to jest Samsung 2493HM i podłączony przez DVI. Mogę uzyskać
    > właściwą rozdzielczość tylko przez złącze d-sub kiedyy podłączam monitor
    > przez przejściókę dvi>d-sub

    natywna tego monitora to 1920x1200 i taką dokładnie musisz ustawić...

    M<

  • 5. Data: 2009-02-03 09:05:40
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    M pisze:

    > Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > natywna tego monitora to 1920x1200 i taką dokładnie musisz ustawić...

    Tak wiem literówka poprostu. Okazało się że monitor jest spierniczony i
    wylądował w serwisie.