  • 1. Data: 2011-05-24 22:01:56
    Temat: RENAULT TRAFIC 1.9 80KM prosze o opinie
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Bardzo prosze o opinie na temat TRAFICA z silnikiem 1.9 (1870cm3) i
    mocy 80KM. Na co zwrocic uwage przy zakupie? Czy ktos z Grupowiczow posiada
    moze takiego?

    pozdr. K.

  • 2. Data: 2011-05-24 22:47:40
    Temat: Re: RENAULT TRAFIC 1.9 80KM prosze o opinie
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-24 22:01, kyte pisze:
    > Witam. Bardzo prosze o opinie na temat TRAFICA z silnikiem 1.9 (1870cm3)
    > i mocy 80KM. Na co zwrocic uwage przy zakupie? Czy ktos z Grupowiczow
    > posiada moze takiego?

    Nie trafica ale Ducato 84KM w wersji MAXI.
    TO NIE JEDZIE!!! Daruj sobie, chyba że marchewki na jarmark niedaleko
    wozisz albo styropian.
    --
    venioo
    GG:198909

  • 3. Data: 2011-05-25 16:55:31
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Nie trafica ale Ducato 84KM w wersji MAXI.
    > TO NIE JEDZIE!!! Daruj sobie, chyba że marchewki na jarmark niedaleko
    > wozisz albo styropian.

    nie stać Cię i dorabiasz ideologię ;-)
    w porównaniu do Lublina z silnikiem bez turbo Andorii (4C90) odczuje poprawę
    osiągów ;-)

    brat

  • 4. Data: 2011-05-25 19:22:17
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-25 16:55, bratPit pisze:

    > nie stać Cię i dorabiasz ideologię ;-)
    > w porównaniu do Lublina z silnikiem bez turbo Andorii (4C90) odczuje
    > poprawę osiągów ;-)

    Lublina nie miałem, więc nie mam porównania, ale wierzę na słowo.
    Chociaż jak się lekko zapakowało Ducato (ok.700-900kg tak na oko) to pod
    niektóre wcale nieduże górki konieczna była redukcja do 3-go biegu.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 5. Data: 2011-05-25 20:10:01
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 May 2011 19:22:17 +0200, venioo <p...@o...eu> wrote:

    >Chociaż jak się lekko zapakowało Ducato (ok.700-900kg tak na oko) to pod
    >niektóre wcale nieduże górki konieczna była redukcja do 3-go biegu.

    Miałem to samo z wolnossącym 2.5D w Masterze :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-05-26 20:09:11
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam,

    czy silnik 80KM w tym Traficu posiada turbine? Czy mozna zwiekszyc mu moc?
    Jak sie ten silnik bedzie zachowywac przy okazjonalnym ciagnieciu przyczepy?
    Autko raczej byloby na wyjazdy nad jeziorko, po Polsce na wakacje - z deska
    i sprzetem. Raczej nie nastawiam sie na ostre wozenie ciezarow - ale tego
    nie wykluczam. Dysponuje takze przyczepa 2 osiowa - chcialbym moc ja rowniez
    czasami wykorzystac. Czy 280.000 km to duzy przebieg dla niego? Na co
    zwrocic uwage przy zakupie, po czym mozna poznac zuzycie? Ile warty jest
    taki samochod z roku 2005, wersja krotka, bez szyb z tylu (furgon)? Z gory
    dzieki za pomoc.

    K.