eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › ech te amerykance
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 1. Data: 2011-05-25 00:51:42
    Temat: ech te amerykance
    Od: AL <a...@s...tam>

    :)

    zero regulowanego przeswitu i prosze:
    http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728

    no i te 'super cienkie drzwi' robia wrazenie
    (ciekawe ile taki opancerzony samochod wazy i jaki tam silnik siedzi )

    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG


  • 2. Data: 2011-05-25 00:57:32
    Temat: Re: ech te amerykance
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 May 2011 00:51:42 +0200, AL napisał(a):

    > zero regulowanego przeswitu i prosze:
    > http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728
    >

    Właśnie regulowany prześwit najwyraźniej był tu problemem. Przed dojazdem
    do progu widać było, że ma prześwit większy niż buma która spokojnie przez
    próg przejechała. W momencie zahaczenia, przód auta wyraźnie opada.
    Po zbliżeniu widać, że koła są wyraźnie głęboko wsunięte w nadkola -
    normalnie powinny być wysunięte, bo część ciężaru spoczęła na betonie, a
    tył działa jak dźwignia.
    Wygląda jakby nagle zeszło powietrze z miechów - jeżeli to ma zawieszenie
    pneumatyczne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.


  • 3. Data: 2011-05-25 01:08:09
    Temat: Re: ech te amerykance
    Od: JAM <j...@y...com>

    On May 24, 6:57 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Dnia Wed, 25 May 2011 00:51:42 +0200, AL napisał(a):
    >
    > > zero regulowanego przeswitu i prosze:
    > >http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728
    >
    > Właśnie regulowany prześwit najwyraźniej był tu problemem. Przed dojazdem
    > do progu widać było, że ma prześwit większy niż buma która spokojnie przez
    > próg przejechała. W momencie zahaczenia, przód auta wyraźnie opada.
    > Po zbliżeniu widać, że koła są wyraźnie głęboko wsunięte w nadkola -
    > normalnie powinny być wysunięte, bo część ciężaru spoczęła na betonie, a
    > tył działa jak dźwignia.
    > Wygląda jakby nagle zeszło powietrze z miechów - jeżeli to ma zawieszenie
    > pneumatyczne.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    > Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

    Trudno powiedziec. Te samochody robi malutka firma i oczywisci zadnych
    danych na temat tego pojazdu sie nie publikuje. On przypomina
    Cadillacka tyko z wygladu. Jest to pojazd specjalny, ciezko
    opancerzony, tak ze zadne seryjnie produkowane podwozie samochodu
    osobowego nie bylboy nawet w przyblizeniu zdolne sprostac obciazeniom.
    Podwozie ciezkiego trucka moze by sie nadawalo, ale raczje by nie
    pasowalo do sylwetki tego pojazdu.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/


  • 4. Data: 2011-05-25 07:05:45
    Temat: Re: ech te amerykance
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-25 00:51, AL pisze:
    > (ciekawe ile taki opancerzony samochod wazy i jaki tam silnik siedzi )

    8 ton, podobno ;)
    6.2-6.6 litrowy diesel (zalezy od zrodla).

    http://c1.gas2.org/files/2009/01/cadillac_one.jpg


  • 5. Data: 2011-05-25 08:55:49
    Temat: Re: ech te amerykance
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > zero regulowanego przeswitu i prosze:
    > http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728
    >
    > no i te 'super cienkie drzwi' robia wrazenie
    > (ciekawe ile taki opancerzony samochod wazy i jaki tam silnik siedzi )
    >

    Zauważcie, że po tym jak przyciera podwoziem, przednie koła chowają się w
    nadkola.
    Chowają, a nie wpadaja...

    Pozdrawiam - Darek.




  • 6. Data: 2011-05-25 09:09:01
    Temat: Re: ech te amerykance
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>



    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ocsfsz40zoob$....@l...institute.com.
    ..

    > Właśnie regulowany prześwit najwyraźniej był tu problemem.

    mam identyczne wrażenie, że to nie próg, tylko awaria przedniego zawieszenia
    była powodem tej wtopy


  • 7. Data: 2011-05-25 10:48:59
    Temat: Re: ech te amerykance
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:irhcpp$jpc$1@inews.gazeta.pl...
    > zero regulowanego przeswitu i prosze:
    > http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728

    Obamowa musi widac pare kilogramow zrzucic :-)

    Ambitnie sie jakos zaklinowal.

    J.


  • 8. Data: 2011-05-25 12:11:30
    Temat: Re: ech te amerykance
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Dnia Wed, 25 May 2011 00:51:42 +0200, AL napisał(a):
    >
    > > zero regulowanego przeswitu i prosze:
    > > http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728
    > >
    >
    > Właśnie regulowany prześwit najwyraźniej był tu problemem. Przed
    > dojazdem do progu widać było, że ma prześwit większy niż buma która
    > spokojnie przez próg przejechała.

    Z ta drobną różnicą że ma też znacznie większy rozstaw osi, co ma
    ogromne znaczenie. Przytarł ewidentnie.

    I dziadków też mamy taki próg, i sejem się przejeżdża z przytupem, a
    większy samochód musi wolniutko, żeby nie zabujać się na kołach, bo
    przytrze.


    > W momencie zahaczenia, przód auta
    > wyraźnie opada. Po zbliżeniu widać, że koła są wyraźnie głęboko
    > wsunięte w nadkola - normalnie powinny być wysunięte, bo część
    > ciężaru spoczęła na betonie, a tył działa jak dźwignia.
    > Wygląda jakby nagle zeszło powietrze z miechów - jeżeli to ma
    > zawieszenie pneumatyczne.

    To też, ale wygląda że samo przytarcie brzuchem coś mu uszkodziło -
    słychać dość wyraźny huk w ułamek sekundy po przytarciu, jakby
    pękającego metalu.

    --
    Pozdro
    Massai


  • 9. Data: 2011-05-25 15:43:38
    Temat: Re: ech te amerykance
    Od: "ATA" <d...@g...pl>

    http://moto.wp.pl/gid,13440363,img,13440732,page,2,t
    itle,Tajemnice-limuzyny-Obamy,galeriazdjecie.html

    tu wieceji info



  • 10. Data: 2011-05-26 09:54:05
    Temat: Re: ech te amerykance
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:irikki$q9b$1@news.onet.pl...
    > Waldek Godel wrote:
    >
    >> Dnia Wed, 25 May 2011 00:51:42 +0200, AL napisał(a):
    >>
    >> > zero regulowanego przeswitu i prosze:
    >> > http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728
    >> >
    >>
    >> Właśnie regulowany prześwit najwyraźniej był tu problemem. Przed
    >> dojazdem do progu widać było, że ma prześwit większy niż buma która
    >> spokojnie przez próg przejechała.
    >
    > Z ta drobną różnicą że ma też znacznie większy rozstaw osi, co ma
    > ogromne znaczenie. Przytarł ewidentnie.
    >
    > I dziadków też mamy taki próg, i sejem się przejeżdża z przytupem, a
    > większy samochód musi wolniutko, żeby nie zabujać się na kołach, bo
    > przytrze.
    >
    >
    >> W momencie zahaczenia, przód auta
    >> wyraźnie opada. Po zbliżeniu widać, że koła są wyraźnie głęboko
    >> wsunięte w nadkola - normalnie powinny być wysunięte, bo część
    >> ciężaru spoczęła na betonie, a tył działa jak dźwignia.
    >> Wygląda jakby nagle zeszło powietrze z miechów - jeżeli to ma
    >> zawieszenie pneumatyczne.
    >
    > To też, ale wygląda że samo przytarcie brzuchem coś mu uszkodziło -
    > słychać dość wyraźny huk w ułamek sekundy po przytarciu, jakby
    > pękającego metalu.
    >


    Na środku bramy widać kątownik w jezdni, o który opierają się skrzydła
    bramy. Podejrzewam, że urwał na nim jakiś wężyk ciśnieniowy od regulacji
    zawieszenia.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: