  • 1. Data: 2013-04-09 14:51:59
    Temat: RF ID - jednoukladowy czytnik
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    Witam,

    Czy słyszał ktoś może o jednoukładowych oraz niewymagających dodatkowego
    procesora czytnikach RFID w standardzie unique.

    Szukam jakiegoś rozwiązania w postaci układu scalonego gdzie z jednej
    strony jest UART a z drugiej antena ( + duperele oczywiście )
    Wszystko co znalazłem ma SPI lub gołe dane po demodulacji.

    Oczywiście zdaję sobie sprawę że są inne możliwości jak :
    - dodanie małego procka microchipa lub innego
    - zastosowanie gotowego modułu
    - i inne

    To co mam do dyspozycji to:
    - uart - rx + tx bez możliwości przełączenia w tryb portu I/O
    - 3,3V
    - trochę miejsca - na jeden scalak + parę drobiazgów

    Adam

  • 2. Data: 2013-04-09 15:24:28
    Temat: Re: RF ID - jednoukladowy czytnik
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Adam Górski" <gorskiamalpa@wpkropkapl> napisał w wiadomości
> [...]
    > strony jest UART a z drugiej antena ( + duperele oczywiście )
    > Wszystko co znalazłem ma SPI lub gołe dane po demodulacji.

    Nie słyszałem o takim scalaku.
    Mógłbyś rzucić listą tego "Wszystko co znalazłem".
    Za miesiąc może dwa będę szukał, czy HTRC11001T da się zastąpić czymś
    mniejszym/tańszym i najlepiej 3V3.
    P.G.

  • 3. Data: 2013-04-09 18:09:49
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-04-09 15:24, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > Mógłbyś rzucić listą tego "Wszystko co znalazłem".
    > Za miesiąc może dwa będę szukał, czy HTRC11001T da się zastąpić czymś
    EM4094
    EM4095
    EM4294
    AT5505

    i kilka innych z oferty farnell-a

    Adam

  • 4. Data: 2013-04-09 18:38:31
    Od: "B.K." <_nstyrl_@_gmail_._com_>

    W dniu 09-04-2013 18:09, Adam Górski pisze:

    > EM4094
    > EM4095
    > EM4294
    > AT5505
    >
    > i kilka innych z oferty farnell-a

    A czy wiesz może gdzie można kupić np EM4095 w ilościach bardziej
    detalicznych? Znalazłem tylko na ebay...

    --
    pozdrawiam,
    B.K.

  • 5. Data: 2013-04-09 18:56:21
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-04-09 18:38, B.K. pisze:

    > A czy wiesz może gdzie można kupić np EM4095 w ilościach bardziej
    > detalicznych? Znalazłem tylko na ebay...

    Widziałem tylko cały moduł w tme.
    Dla mnie to nie problem więc nie szukałem jeszcze.

    Adam