    From: PeJot <P...@0...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Radiator na radiator ?
    Date: Mon, 27 Jul 2009 07:35:15 +0200

    Czołem.

    Po wymianie procesora na najsilniejszy z obsługiwanych przez płytę
    główną, chipset fabrycznie wyposażony w skromny radiator zaczął się
    przegrzewać ( temperatury na radiatorze powyżej 80 stopni ), czemu
    zwykle towarzyszy reset. Schłodzenie wiatraczkiem przyniosło pożądane
    efekty, ale to rozwiązanie nie do końca mnie satysfakcjonuje. Oryginalny
    radiator ma spory kawałek płaszczyzny na środku ( chyba po to aby
    zmieściło się tam malowane logo producenta ), stąd pomysł aby na ten
    radiator nałożyć drugi, konkretniejszy i przykręcić do otworów w
    laminacie. Do tego oczywiście pasta. Ma to sens ? Jakoś nie widzę
    możliwości usunięcia oryginalnego radiatora, przyklejonego do chipsetu.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem