  • 1. Data: 2020-10-08 14:16:34
    Temat: Radio internetowe w samochodzie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Takie czasy, że stacje radiowe przenoszą się do internetu. Polecicie jakiś
    sprawnie dizałający transmiter FM, który będzie działał z komórką i
    pozwalał przesłać na głośniki samochodu radio i rozmowy?
    Bez polityki, bardzo proszę.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2020-10-08 14:27:17
    Temat: Re: Radio internetowe w samochodzie
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-10-2020 o 14:16, Maciek pisze:
> [...]
    > sprawnie dizałający transmiter FM, który będzie działał z komórką i
    > pozwalał przesłać na głośniki samochodu radio i rozmowy?

    Nie prosciej z komorki bo BT?

  • 3. Data: 2020-10-08 14:29:45
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/10/2020 13:16, Maciek wrote:
> [...]
    > sprawnie dizałający transmiter FM, który będzie działał z komórką i
    > pozwalał przesłać na głośniki samochodu radio i rozmowy?

    W poprzednim aucie mialem ten:
    https://www.amazon.co.uk/Upgraded-Bluetooth-Transmit
    ter-Wireless-Hands-free-Black/dp/B0756WZ2V3/ref=sr_1
    _50?crid=JIHIAVTAPYBD&dchild=1&keywords=fm+transmitt
    er+bluetooth+car&qid=1602159823&sprefix=fm+transmi%2
    Caps%2C177&sr=8-50
    bo moj telefon nie chcial gadac z BT w aucie. Bardzo ladny dzwiek przy
    Spotify i rozmowach telefoniczncyh, a do tego ma swoj mikrofon. Przy
    rozmowach przez telefon to pamietaj, ze wszyscy w promieniu kilkunastu
    metrow moga slyszec co mowi twoj rozmowca wiec najlepiej ustawic na
    jakas skrajna czestotliwosc.

  • 4. Data: 2020-10-08 14:30:59
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/10/2020 13:27, Cavallino wrote:

    > Nie prosciej z komorki bo BT?

    Moze nie ma BT albo jego telefon nie chce gadac ze starym BT w aucie?

  • 5. Data: 2020-10-08 15:02:00
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-08 o 14:30, K pisze:

    > Moze nie ma BT albo jego telefon nie chce gadac ze starym BT w aucie?

    Rozwiązanie dla majsterkowicza, zrobić wejście audio.
    Rozwiązanie dla bogatego, kupić nowe radio z tą i innymi
    przydatnymi funkcjami. I te dwie metody polecam.
    Rozwiązanie dla kombinatora, nadajniki radiowe, czy
    nawet użycie wejścia dla kaset magnetofonowych.
    Gorsza jakość dźwięku, ale można się pochwalić w jaki
    skomplikowany sposób rozwiązałeś prosty problem.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2020-10-08 15:19:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Xiaomi Transmiter FM Mojietu Roidmi 3s.

    W Sedici jakość była porównywalnie zła z sygnałem każdym radiowym na
    oryginalnym radiu. Dlatego przestałem używać i zmieniłem radio.

    Dla sportu spróbuję na tanim sony które zaliczyło już trzecie moje auto.
    Mam taki sentyment. (bez BT oczywiście)

    Zmontowałem sobie uchwyt z bolcami od ładowarki i jacka. (jeden ruch
    ręki i mam wszystko podłączone)
    I tak ładuję telefon w samochodzie i używam yanosika.

    BT z natury jest niestabilne i upierdliwe. Szkoda życia ;-)

  • 7. Data: 2020-10-08 15:30:54
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Maciek w

    > Takie czasy, że stacje radiowe przenoszą się do internetu.

    No masz....

    > Bez polityki, bardzo proszę.

    Kup se samochód, który nie ma ograniczeń ;P

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2020-10-08 15:38:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    Sa transmitery z BT.

    >Rozwiązanie dla majsterkowicza, zrobić wejście audio.
    >Rozwiązanie dla bogatego, kupić nowe radio z tą i innymi
    >przydatnymi funkcjami. I te dwie metody polecam.

    Taaa, kup tu nowe radio
    https://www.youtube.com/watch?v=K5DVgn1T7o0

    >Rozwiązanie dla kombinatora, nadajniki radiowe, czy
    >nawet użycie wejścia dla kaset magnetofonowych.
    >Gorsza jakość dźwięku, ale można się pochwalić w jaki
    >skomplikowany sposób rozwiązałeś prosty problem.

    Na kasecie gorsza niekoniecznie, ale widzisz gdzies na filmie powyzej
    kasete ?

    Transmitter ... IMO - znosny dzwiek, zreszta co wy - elektrykami
    jezdzicie, ze jakosc dzwieku jest istotna ? :-)
    Tylko te transmiterki co mialem, to troche za mala moc mialy, i w
    trasie byl problem - jak sie wjechalo w zasieg silnego nadajnika na
    wybranej czestotliwosci.
    Wiec trzeba taki, w ktorym sie latwo kanal zmienia ... a u mnie w
    radiu malo pamieci :-(

    No i faktycznie przydalby sie taki na BT, bo inaczej kablownia sie w
    aucie robi ...

    J.

  • 9. Data: 2020-10-08 15:41:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 października 2020 15:19:14 UTC+2 użytkownik _Master_ napisał:
    > Xiaomi Transmiter FM Mojietu Roidmi 3s.

    Mam taki, jestem bardzo zadowolony ale nie obsługuje on rozmów telefonicznych a na
    tej funkcjonalności pytającemu tez zależało.

  • 10. Data: 2020-10-08 16:56:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Oct 2020 14:27:17 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie prosciej z komorki bo BT?

    Mam radio bez BT.

    --
    //\/\aciek