  • 11. Data: 2020-10-08 16:57:42
    Temat: Re: Radio internetowe w samochodzie
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/10/2020 14:38, J.F. wrote:
    > Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Sa transmitery z BT.

    No one wszystkie maja BT obecnie ale moze samochod nie ma BT wiec nie
    mozna streamowac do istniejacego car audio bezposrednio z telefonu.

  • 12. Data: 2020-10-08 16:59:30
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/10/2020 14:38, J.F. wrote:

    > No i faktycznie przydalby sie taki na BT, bo inaczej kablownia sie w
    > aucie robi ...

    Ten co podalem ma BT i ma wejscie jack.

  • 13. Data: 2020-10-08 16:59:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Oct 2020 06:41:39 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Mam taki, jestem bardzo zadowolony ale
    >nie obsługuje on rozmów telefonicznych
    >a na tej funkcjonalności pytającemu tez zależało.

    Rozmowy są drugorzędne, ważniejsze radio. Dzięki za rekomdendację.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2020-10-08 18:24:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-10-2020 o 15:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Sa transmitery z BT.

    2 stówki to tylko bariera dla bogatych?
    Bez jaj.
    Za 100 dolców kupisz nawet z nawigacją.

  • 15. Data: 2020-10-08 18:25:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-10-2020 o 16:56, Maciek pisze:

    > Mam radio bez BT.

    Zmień.
    Wyjdzie lepiej i w podobnej cenie.

  • 16. Data: 2020-10-08 18:41:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Oct 2020 18:25:02 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Zmień.
    > Wyjdzie lepiej i w podobnej cenie.

    Firmowe, wymiana to prucie połowy samochodu. Bez sensu.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 17. Data: 2020-10-08 21:03:12
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2020-10-08 o 14:16, Maciek pisze:
> [...]
    > sprawnie dizałający transmiter FM, który będzie działał z komórką i
    > pozwalał przesłać na głośniki samochodu radio i rozmowy?

    Xblitz X300 Pro

    Sławek

  • 18. Data: 2020-10-08 23:13:23
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 08.10.2020 o 14:16, Maciek pisze:
> [...]
    > sprawnie dizałający transmiter FM, który będzie działał z komórką i
    > pozwalał przesłać na głośniki samochodu radio i rozmowy?

    Też polecę Xiaomi Roidmi 3s, ustawia się go przez apkę w telefonie.
    Nie ma co prawda mikrofonu i przez niego nie pogadasz, ale inne
    transmitery które mają mikrofon,to jest on zazwyczaj tak kiepskiej
    czułości że i tak byś z tej funkcjonalności nie korzystał

  • 19. Data: 2020-10-08 23:19:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Maciek.
    On 08.10.2020 16:59 you wrote:

    > Rozmowy są drugorzędne, ważniejsze radio. Dzięki za rekomdendację.

    Z rozmowami był roidmi 2s.
    Był, bo już raczej nie do dostania. Ale rozmowy można prowadzić przez
    telefon, bo dźwięk i tak na radio leci.

    I zwróć uwagę na gniazdo zapalniczki, bo nie wszystkie mogą chcieć nie
    wylatać.

    --
    Pete

  • 20. Data: 2020-10-08 23:28:04
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-08 o 18:24, Cavallino pisze:

    > 2 stówki to tylko bariera dla bogatych?
    > Bez jaj.

    Bez.
    Znam takich co kilka lat słuchali radia z komórki w aucie.
    Bo co będę sto złotych dokładał do auta które muszę lada moment sprzedać.
    Taka bariera psychiczna.

    > Za 100 dolców kupisz nawet z nawigacją.

    A tego bym nie polecał bo nawigacje to akurat wygodniej mieć
    w telefonie, szybciej i łatwiej ją wymienić na inna lepszą.