  • 1. Data: 2016-12-12 14:05:59
    Temat: Radio przerywa a włącza się po jebnięciu drzwiami.
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    Mam w wartburgu pioneera. Pioneer gra ładnie, rajcownie, głośno i
    dyskotekowo - a jak trzeba, mrocznie, duchowo i heavymetalowo. No i jakiś
    czas temu zaczęły sie problemy - gra gra, a potem przestaje. Pomaga
    jebnięcie drzwiami - czasem na dłużej, czasem na krócej. Instalacja w
    porządku, inne radia śmigają - wina pioneera razccej ewidentna.
    Pytanie - naprawiać, czy szukać nowego? Czy to może być poważna sprawa?
    Gdyby całkiem nie grało, to wywaliłabym od razu, ale tak trochę szkoda.

    --
    Klementynka

  • 2. Data: 2016-12-12 14:16:33
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 12.12.2016 o 14:05, Klementyna Paluch-Rogalska pisze:

> [...]
    > Pytanie - naprawiać, czy szukać nowego? Czy to może być poważna sprawa?
    > Gdyby całkiem nie grało, to wywaliłabym od razu, ale tak trochę szkoda.

    Usterka typowa dla tzw. zimnego lutu. Daj jakiemuś elektronikowi, niech
    się temu przyjrzy. Najlepiej amatorowi, bo taki zadowoli się satysfakcją
    plus sześciopak (mam nadzieję).
    Jacek

  • 3. Data: 2016-12-14 13:00:02
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    In article <o2m7vh$o7j$1@node2.news.atman.pl>, k...@a...com
    says...

    > Usterka typowa dla tzw. zimnego lutu. Daj jakiemuś elektronikowi, niech
    > się temu przyjrzy. Najlepiej amatorowi, bo taki zadowoli się satysfakcją
    > plus sześciopak (mam nadzieję).
    > Jacek

    OK, dzięki, powalczę zatem o pioneera!

    --