  • 1. Data: 2016-12-12 21:30:21
    Temat: opony całoroczne
    Od: Gil <g...@g...pl>

    Czy warto kupic całoroczne
    Vredestein Quatrac 5 całoroczne
    czy to tylko reklama.
    Jako drugie w kolejce mam Kumho Solus bo maja grubą gumę
    i sie powoli zużywają. To akurat znam z doświadczenia.

  • 2. Data: 2016-12-12 21:34:53
    Temat: Re: opony całoroczne
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.12.2016 o 21:30, Gil pisze:
    > Czy warto kupic całoroczne
    > Vredestein Quatrac 5 całoroczne

    Ja sobie chwalę. Za ile?

    Shrek

  • 3. Data: 2016-12-12 21:35:48
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2016-12-12 21:30:21 niejaki Gil napisał:
    > Czy warto kupic całoroczne
    > Vredestein Quatrac 5 całoroczne

    mam VQ3 i jestem zadowolony - aczkolwiek auto tylko na miasto

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 4. Data: 2016-12-13 08:30:42
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 12.12.2016 21:30, Gil wrote:
> [...]
    > Jako drugie w kolejce mam Kumho Solus bo maja grubą gumę
    > i sie powoli zużywają. To akurat znam z doświadczenia.

    polecam nowe quadraxery. W zasadzie to to samo co nowy crossclimate
    michelina.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2016-12-13 10:37:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gil" napisał w wiadomości grup
    da.pl...
    >Czy warto kupic całoroczne
    >Vredestein Quatrac 5 całoroczne
    >czy to tylko reklama.

    Debice Navigator calkiem dobrze sobie na sniegu radza, jak nowe.
    Tylko rozmiary dostepne ograniczone.

    Nad "lepszymi" to sie mozna zastanowic - wygoda jest, ale jesli beda
    np o 100zl drozsze niz sezonowe, to na pare wymian sie usklada.
    No sezonowych trzeba dwa komplety - zdazysz zajechac, nie zdazysz ?
    Masz miejsce w garazu, nie masz, chcesz kupic felgi i zmieniac cale
    kola, nie chcesz ...

    J.

  • 6. Data: 2016-12-13 10:41:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Dec 2016 21:30:21 +0100, w
    <M...@n...neostrada.pl>, Gil <g...@g...pl> napisał(-a):

    > Czy warto kupic całoroczne
    > Vredestein Quatrac 5 całoroczne
    > czy to tylko reklama.

    Te opony wybrałem jako optymalny wybór, ale nic ci nie powiem, bo jeszcze nie
    założone (tzn. założone, ale z tyłu) :)

  • 7. Data: 2016-12-13 10:56:58
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 12 Dec 2016 21:30:21 +0100
    Gil <g...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Jako drugie w kolejce mam Kumho Solus bo maja grubą gumę
    > i sie powoli zużywają. To akurat znam z doświadczenia.

    Ja w zeszłym roku stałem przed podobnym wyborem i kupiłem Michelin Crossclimate i
    jestem bardzo zadowolony.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 8. Data: 2016-12-13 21:31:16
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 12 Dec 2016 21:30:21 +0100, Gil napisał(a):

> [...]
    > Jako drugie w kolejce mam Kumho Solus bo maja grubą gumę
    > i sie powoli zużywają. To akurat znam z doświadczenia.

    Miałem Goodyear Vector 4Seasons, na miastowe zimy dużo lepsze niż
    zimówka (bo w mieście śniegu na drogach się zwykle nie stwierdza).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2016-12-14 20:28:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Jako drugie w kolejce mam Kumho Solus bo maja grubą gumę
    > i sie powoli zużywają. To akurat znam z doświadczenia.

    To może jeszcze raz ja.

    Trwałość - byłem dziś u gumiarza, żeby wyważyć, bo coś tam zaczęło bić
    przy 120.

    Po 2 sezonach i 2 miechach czyli jakiś 25-30kkm dość dynamicznej jazdy
    po mieście - przód "widocznie bardziej zużyty" niż tyl. Gumiarz dawał mu
    jeszcze rok i można się zastanawiać nad wymianą (pewnie trochę
    dramatyzował;) Po podmiance tył na przód mówi, że jeszcze drugie tyle
    pojeżdzą. Czyli razem 4 sezony (może 5). Z jednej strony mało, z drugiej
    to jak jakieś 8 sezonów na dwóch kompletach kapci. Z trzeciej po 5
    latach to już same z siebie powoli dopraszają się o wymianę niezależnie
    od przebiegu.

    Podświadomie liczyłem na więcej, ale jak się zastanowić brzmi logicznie.

    Shrek