  • 1. Data: 2012-08-17 21:29:03
    Temat: Rama CBR F3 a F2
    Od: luzur <l...@o...pl>

    Witam
    Brat wygruzował CBR F2.
    Muszę kupić ramę i zastanawiam się nad ramą od F3, więcej tego na rynku...
    Prawda to że różni się tylko mocowaniem chłodnicy i klaksonu ?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-08-18 08:00:59
    Temat: Re: Rama CBR F3 a F2
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-17 21:29, luzur pisze:
    > Witam
    > Brat wygruzował CBR F2.
    > Muszę kupić ramę i zastanawiam się nad ramą od F3, więcej tego na rynku...
    > Prawda to że różni się tylko mocowaniem chłodnicy i klaksonu ?

    A możesz zdradzić, jak się "wygruzowuje" motocykl?
    Bo jeśli był dzwon na tyle duży, że poszła rama, to naprawa raczej nie
    jest opłacalna.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2012-08-18 11:51:08
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik ""?(?.?)? ? ???"" napisał w wiadomości grup
    > Bo jeśli był dzwon na tyle duży, że poszła rama, to naprawa raczej nie
    > jest opłacalna.

    I znowu pierdolisz niewiedziec po co.

    Naprawa po dzwonie moze byc oplacalna, zwlaszcza jesli mowimy o starych
    sprzetach, bo taki np. Mikolaj Jopczynski sprzedaje maszyne bez panewki,
    albo z wyjebana dziura w karterze. Mozna sobie wtedy przelozyc rame, albo
    sam silnik i jeszcze zarobic ze sprzedazy czesci.

    Poza tym rama moze byc krzywa i wystarczy udac sie do tecrollu, zeby
    wyprostowali.

    A co do tematu - nie wiem czym sie roznia te ramy.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 4. Data: 2012-08-18 13:25:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-17 21:29, luzur pisze:
    > Witam
    > Brat wygruzował CBR F2.
    > Muszę kupić ramę i zastanawiam się nad ramą od F3, więcej tego na rynku...

    A tak z ciekawosci. Chcesz potem przekuwac numery czy co ?

    > Prawda to że różni się tylko mocowaniem chłodnicy i klaksonu ?

    Tak.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-08-18 17:04:13
    Od: Hinek <f...@f...com>

    On Sat, 18 Aug 2012 13:25:52 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > A tak z ciekawosci. Chcesz potem przekuwac numery czy co ?

    Moze chce kupic rame z papierem?

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2012-08-19 00:32:31
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-18 11:51, Ivam pisze:
    > Użytkownik ""?(?.?)? ? ???"" napisał w wiadomości grup
    >
    > I znowu pierdolisz niewiedziec po co.
    >
    > Naprawa po dzwonie moze byc oplacalna, zwlaszcza jesli mowimy o starych
    > sprzetach...

    W temacie stoi jak byk CBR F2, więc mnie nie rozśmieszaj, że
    naprawiałbyś coś takiego po dzwonie, w którym poszłaby rama!

    Jak masz jakieś kompleksy związane z moją osobą, to idź do
    psychologa/psychiatry.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2012-08-19 11:09:27
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik ""?(?.?)? ? ???"" napisał w wiadomości grup
    > W temacie stoi jak byk CBR F2, więc mnie nie rozśmieszaj, że naprawiałbyś
    > coś takiego po dzwonie, w którym poszłaby rama!

    Oswiec mnie - dlaczego mialbym nie naprawiac starej cebry, w ktorej poszla
    rama.

    Zwlaszcza jesli bylaby opcja przekladki moich dobrych pasci do padaki z
    uwalona panewka i sprzedania niepotrzebnych gratow?

    Bo za 800-1000zl drugiej, sprawnej cebry nie kupi. A rame z papierami - tak.

  • 8. Data: 2012-08-19 13:53:15
    Od: luzur <l...@o...pl>

    W dniu sobota, 18 sierpnia 2012 13:25:52 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

    > A tak z ciekawosci. Chcesz potem przekuwac numery czy co ?

> [...]

    Myślałem kupić ramę z papierami i nic nie przekuwać.
    Rozmawiałem też z Tecrol ale terminy straszne a wyszło by pewnie drożej bo trzeba
    wysyłać ramę z silnikiem.
    Ramy od F3 da się kupić już zarejestrowane w Polsce chyba się na taką zdecyduje.
    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2012-08-19 17:53:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-19, Ivam <f...@p...fm> wrote:

> [...]
    > uwalona panewka i sprzedania niepotrzebnych gratow?
    >
    > Bo za 800-1000zl drugiej, sprawnej cebry nie kupi. A rame z papierami - tak.

    Powiedz mi po co dyskutujesz z idiota-teorytykiem ktory gowno wie a wydaje
    mu sie, ze wie wszystko?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-08-19 18:03:14

    W dniu 2012-08-19 17:53, AZ pisze:

    > Powiedz mi po co dyskutujesz z idiota-teorytykiem ktory gowno wie a wydaje
    > mu sie, ze wie wszystko?

    Idiotą, to jesteś tu najwyżej ty, skoro nazywasz mnie teoretykiem, a i
    poprawną polszczyzną na grupie DYSKUSYJNEJ nie potrafisz pisać...

    --