  • 1. Data: 2012-08-15 14:24:03
    Temat: Problem z kierunkowskazem peugeot sv 50 geo
    Od: wojcieszko <wojciech.jastrzebski93@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam. W ostatnim czasie zabrałem się za przygotowanie skuterka do jazdy
    po mieście. Okazało się, że brakuje w nim lewego przedniego
    kierunkowskazu, więc takowy zamówiłem na allegro. Jedynym mankamentem jest
    to, że zamówiony kierunkowskaz nie posiada białego klosza i tego
    mniejszego (pomarańczowego) zakładanego na żarówkę.
    Pytanie - czy jeśli zamówię brakujący biały klosz to jednocześnie otrzymam
    też ten pomarańczowy czy może trzeba go kupić oddzielnie?
    Na kilku stronach znalazłem to co mnie interesuje, lecz na obrazku jest
    pokazany TYLKO biały klosz:
    http://motor-x.pl/klosz-kierunkowskazu-przedni-lewy-
    bialy-peugeot-sv-50-125-e--vp?vTypeRoute=skutera&vMa
    nufacturerSlug=peugeot&vModelSlug=sv-

  • 2. Data: 2012-08-15 14:40:40
    Temat: Re: Problem z kierunkowskazem peugeot sv 50 geo
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-15 14:24, wojcieszko pisze:
> [...]
    > pokazany TYLKO biały klosz:
    > http://motor-x.pl/klosz-kierunkowskazu-przedni-lewy-
    bialy-peugeot-sv-50-125-e--vp?vTypeRoute=skutera&vMa

    Hint: wykonanie połączenia telefonicznego.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2012-08-15 22:33:49
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "wojcieszko" <wojciech.jastrzebski93@_NOSPAM_gmail.com>
    napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > Pytanie - czy jeśli zamówię brakujący biały klosz to jednocześnie
    > otrzymam też ten pomarańczowy czy może trzeba go kupić oddzielnie?

    Jesteś pewen, że w środku powinien być mniejszy,pomarańczowy? Może to
    tylko pomarańczowa żarówka?
    Rozkręć prawy, będziesz miał pewność.
    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2012-08-16 01:09:04
    Od: wojcieszko <wojciech.jastrzebski93@_NOSPAM_gmail.com>

    Yogi(n) napisal

> [...]
    > napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Jesteś pewen, że w środku powinien być mniejszy,pomarańczowy? Może to
    Jestem tego pewien, żarówka jest zwykla, na nią zakłada się ten mniejszy,
    pomarańczowy klosz a dopiero później ten zwykły biały

  • 5. Data: 2012-08-16 01:29:45
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-16 01:09, wojcieszko pisze:
    > Jestem tego pewien, żarówka jest zwykla, na nią zakłada się ten
    > mniejszy, pomarańczowy klosz a dopiero później ten zwykły biały

    Zamów ten klosz. Jak przyjdzie bez mniejszego, pomarańczowego, to z
    drugiego kierunkowskazu też go usuń, a żarówki potraktuj cienką warstwą
    pomarańczowego spreja (trzonek wcześniej oklej papierową taśmą, maluj z
    trochę większej odległości niż zalecana). Powinno banglać.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2012-08-16 11:55:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-15, ?(?.?)? ? ??? <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > pomarańczowego spreja (trzonek wcześniej oklej papierową taśmą, maluj z
    > trochę większej odległości niż zalecana). Powinno banglać.

    Wiesz, ze sa w sprzedazy pomaranczowe zarowki do kierunkowskazow?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-08-16 12:44:59
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-16 11:55, AZ pisze:

    > Wiesz, ze sa w sprzedazy pomaranczowe zarowki do kierunkowskazow?

    Czemu hejtujesz kolege ??

    pozdr
    newrom :P
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 8. Data: 2012-08-16 12:54:47
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    > Wiesz, ze sa w sprzedazy pomaranczowe zarowki do kierunkowskazow?

    Tak się składa, że o żarówkach, a generalnie o systemach
    oświetleniowych, wiem prawdopodobnie więcej niż ty. I podejrzewam, że
    może mieć problem ze znalezieniem takiej/właściwej/odpowiedniej żarówki
    w kolorze pomarańczowym. A puszka farby w spreju to wydatek rzędu 10-15
    zł, zaś robota z przemalowaniem ~15 minut. Tanio, szybko, skutecznie.
    Problem?

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2012-08-16 13:00:49
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-16 11:53, Krzysztof Magosa pisze:

    > A po co kupować spreya, jak można kupić zarówki barwione fabrycznie?

    A wiesz, że są różne typy żarówek i nie wszyscy mieszkają w Warszawie?
    Gdybym miał płacić za nowe + koszt wysyłki, to bym wolał jednak
    przemalować we własnym zakresie. Na jasności, względem takich schowanych
    pod dodatkowym pomarańczowym plastikiem, z pewnością by nie straciły.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 10. Data: 2012-08-16 13:04:19
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 16 Aug 2012 12:54:47 +0200, ?(?.?)? ? ???
    <s...@g...com> wrote:

    [...]
> [...]
    > w kolorze pomarańczowym. A puszka farby w spreju to wydatek rzędu 10-15
    > zł, zaś robota z przemalowaniem ~15 minut. Tanio, szybko, skutecznie.

    Proponuję, żebyś sobie wpisał w wyszukiwarkę allegro "żarówka
    pomarańczowa",
    to będziesz wiedzieć jeszcze więcej o żarówkach i systemach oświetleniowych
    i zobaczysz, czemu sugerowanie komuś wydatku rzędu 10-15 zł na
    przemalowanie
    żarówki to zbędny wydatek i wysiłek.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik