  • 1. Data: 2012-08-16 11:05:52
    Temat: Gmole do gagivy river 500
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Mozecie poratowac fotkami? Moj znajomy Pan zlota raczka ma to ladnie
    zrobic, ale potrzebuje wzoru ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-08-16 11:11:33
    Temat: Re: Gmole do gagivy river 500
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 16 Aug 2012 11:05:52 +0200) ktos podajacy sie za Mikolaj Jopczynski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Witajcie,
    >
    > Mozecie poratowac fotkami? Moj znajomy Pan zlota raczka ma to ladnie
    > zrobic, ale potrzebuje wzoru ;)

    Jednak kupiłeś kolejny motocykl?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2012-08-16 11:14:41
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-08-16 11:11, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Thu, 16 Aug 2012 11:05:52 +0200) ktos podajacy sie za Mikolaj Jopczynski
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jednak kupiłeś kolejny motocykl?

    Nie nie nie ;) To nie moj, przeciez to prawie jak motorynka :)
    Motong kolezanki, a ze sie obawia gleby, a ja mam znajoma zlota raczke
    tosmy sie dogadali.

    A ja kupuje na wiosne.

  • 4. Data: 2012-08-16 12:37:21
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Mikolaj Jopczynski napisał(a):
    > Mozecie poratowac fotkami?

    Tutaj sporo osob ma taki motocykl, zaraz Ci ktos podesle, a poki co
    zobacz na nasza preclowa galerie pod tym adresem:

    http://www.google.pl/imghp?hl=pl&tab=wi

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2012-08-16 19:55:02
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    > Tutaj sporo osob ma taki motocykl, zaraz Ci ktos podesle, a poki co
    > zobacz na nasza preclowa galerie pod tym adresem:
    >
    > http://www.google.pl/imghp?hl=pl&tab=wi

    Naprawde Twoj ciety dowcip jest zacny milordzie....

    Uwazasz, ze zawracalbym dupe innym, jakbym znalazl to, czego szukam ?