  • 1. Data: 2012-08-17 12:40:16
    Temat: [Piątkowo] Tak się lata na R6!
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Dosłownie i w przenośni :)

    http://www.youtube.com/watch?v=dciyhfaScAo&list=UUvt
    fT-xYX4Q-jC2Mbsk3OUA&index=1&feature=plcp

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kasków i akcesoriów do

  • 2. Data: 2012-08-17 22:08:02
    Temat: Re: [Piątkowo] Tak się lata na R6!
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-17 12:40, Drzewo pisze:
    > Dosłownie i w przenośni :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=dciyhfaScAo&list=UUvt
    fT-xYX4Q-jC2Mbsk3OUA&index=1&feature=plcp

    http://kut.as/no-po-prostu-ostatnia-uamaga

    A tak serio, w kontekście piątkowego latania, trochę smętnych refleksji.
    Nawinąłem dziś 150 km (wiem, że mało, ale na 50ccm w terenie górzystym)
    i jednak trochę przykro.
    Zrobiłem eksperyment i machałem totalnie wszystkim (poza oczywistymi
    wyjątkami, jak np. facet jadący drogą krajową w klapkach i z dzieckiem
    przed sobą; na skuterze oczywiście). Odmachnęła zdecydowana mniejszość.
    Zdarzyło się, że z trójki lecących tourist-motonitów odmachnął tylko ten
    z środka (nie, nie środkowym palcem). Na sam koniec machnąłem jakiemuś
    skuterzyście (na wlocie do centrum miasta). Odmachnął bez chwili
    zawahania. Dawniej wyglądało to inaczej, ale co mi tam. Chociaż lusterko
    przeszkadza, to i tak będę machać, bo czemu by nie?
    Do tego wymyśliłem, żeby pozdrawiać podniesionym kciukiem kolarzy w
    obcisłych gatkach, którzy dają radę pod górkę.
    I żeby nie było: strój miałem niemal kompletny, motonitowy, więc nie
    wyglądałem na komunijnego skutersyna, a i na poziomych i pochyłych
    dawałem w palnik na równi z puszkarzami.
    A co do kierowców puszek, to ci, tu na południu, mają nas
    ('motorowerzystów') w dupie. Jeden równa do osi jezdni, drugi do
    krawężnika, aż się na jednym fragmencie zirytowałem na tyle, że
    wjechałem na chodnik, zgasiłem silnik i wyprzedzałem debili jako pieszy
    (i chuj, że też musiałem wyglądać na debila)...
    No i trudno pominąć pana w jakimś nowym, sportowym merolu, który był
    pewny, że zdoła mnie wyprzedzić nim go w ogóle zauważę. Ledwie się
    przede mnie wcisnął. A kierowca ciągnika siodłowego z naczepą, któremu
    zjechałem na pobocze, gdy było pod górkę i długa ciągła, mógłby mignąć
    awaryjnymi. Milej by było. Ale co polatałem, to moje. Zresztą chuj,
    ubieram się i idę jeszcze spatrolować rewir.
    Pokój ludziom wszystkich kółek!

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2012-08-17 23:25:18
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-08-17 22:08, "?(?.?)? ? ???" pisze:

    > A tak serio, w kontekście piątkowego latania, trochę smętnych refleksji.
    > Nawinąłem dziś 150 km (wiem, że mało, ale na 50ccm w terenie górzystym)
    > i jednak trochę przykro.

    Ogolnie jestem slepy, okulary nie mieszcza mi sie pod kask wiec jezdze w
    kontaktach.

    Czasem nie zaloze i wyskocze w czasie pracy do sklepu [czas przeszly, bo
    motonga ni ma:D].

    I se jade, na przeciwko mnie cisnie jakis jednoslad .... bialawy taki
    (rozmazany byl) to mu macham, a ten przejezdzajac obok mnie robi mine na
    zasadzie "lol" i oczywiscie nie odmachuje .... wiecie kto jechal?
    Pies na hulajnodze :/

    Co zrobilem ..... pokazalem srodkowego palca i odjechalem....

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 4. Data: 2012-08-17 23:44:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-08-17 23:25, Mikolaj Jopczynski pisze:

> [...]
    > Pies na hulajnodze :/
    >
    > Co zrobilem ..... pokazalem srodkowego palca i odjechalem....

    To przecież normalne że nie każdy macha,przecież wysłał ci uśmiech:)
    Jakoś nie mam z tym problemu,zdarzało się pogadać na światłach czy
    popylać razem w kanionie,pewien wpływ pewnie ma rodzaj motocykla,ale też
    nie jeździłeś sprzętem do pałowania na prostej w dresiku.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-08-18 00:30:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-17, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > (rozmazany byl) to mu macham, a ten przejezdzajac obok mnie robi mine na
    > zasadzie "lol" i oczywiscie nie odmachuje .... wiecie kto jechal?

    Burol jakis, w Wawie 9/10 odmachuje :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-08-18 01:28:40
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

> [...]
    > Pies na hulajnodze :/
    >
    > Co zrobilem ..... pokazalem srodkowego palca i odjechalem....

    A mnie się też zdarzyło, że jakiś ścigant pokazał mi środkowy na
    podniesioną łapę (w trasie było). Cóż, zdarzają się luzaki i frustraci.
    I w tym momencie chciałbym apelującym apelem zaapelować, by wszyscy
    pozdrawiali wszystkich (o motonitach piszę; skutersynów nie musicie, nie
    będziemy się z tego powodu ciąć) bez patrzenia kto i rozważania komu
    pierwszemu wypada machnąć. Szczeniaki mogą nie wiedzieć na początku o co
    chodzi, ale w końcu zrozumieją i sami zaczną machać, gdy tylko zobaczą w
    oddali 'pojedyncze' światło.
    A co do puszkarzy? Nie wiem, jak w innych regionach Polski, ale na
    południu nie odwracają się na innych/zwrotniejszych/wolniejszych. Temu
    chyba nie zaradzi, więc jebał ich pies. :)

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2012-08-18 01:31:59
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2012-08-17 22:08, "?(?.?)? ? ???" pisze:

    ciach....

> [...]
    Zresztą chuj,
    > ubieram się i idę jeszcze spatrolować rewir.

    i jak się latało? jak patrol rewiru? opowiadaj!! wszystko ok? ilu machnęło?

    ja na ten przykład też dziś machałem, ale tylu odmachiwało, że nauczyłem
    się jechać z ręką w górze, teraz każdy myśli że mu macham.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 8. Data: 2012-08-18 01:35:51
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-18 01:31, Viking pisze:
    > W dniu 2012-08-17 22:08, "?(?.?)? ? ???" pisze:
    >
    > ciach....

    > i jak się latało? jak patrol rewiru? opowiadaj!! wszystko ok? ilu machnęło?

    Nie, podjechałem tylko nad wodę. Spotkałem znajomych, pogadaliśmy i się
    wróciłem, bo dzikich, nieoswojonych samiczek po drodze nie odnotowałem.
    Pozaszywały się gdzieś, głupie.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2012-08-18 02:21:50
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2012-08-18 01:35, "?(?.?)? ? ???" pisze:

    > Nie, podjechałem tylko nad wodę. Spotkałem znajomych, pogadaliśmy i się
    > wróciłem, bo dzikich, nieoswojonych samiczek po drodze nie odnotowałem.
    > Pozaszywały się gdzieś, głupie.

    Mogę pomóc.. (samiczki!)

    zapisz sie na casting do www.podrywacze.pl można zarobić!,
    Raz do roku bez wpisowego, OW Hartowiec w Hartku, domek nr 10 w
    okolicach czerwca. Przejdziesz Casting -zostajesz gwiazdą filmów akcji.

  • 10. Data: 2012-08-18 02:25:03

    W dniu 2012-08-18 02:21, Viking pisze:

> [...]
    > Raz do roku bez wpisowego, OW Hartowiec w Hartku, domek nr 10 w
    > okolicach czerwca. Przejdziesz Casting -zostajesz gwiazdą filmów akcji.

    Musisz być takim chujem, gdy ja jestem tak uziołowany, że byłbym Ci
    teraz skłonny postawić piwo? :)

    --