  • Data: 2013-11-16 21:57:02
    Temat: Re: 00800 z Polski
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To bywa coraz częściej dawno i nieprawda.
    Wyobrażasz sobie redukcję kosztów w firmie, do której Ty jako klient wybierasz, kiedy
    zadzwonisz?
    Ich księgowi spać nie mogli.
    Teraz skurczybyki wymyślili metodę, że zgłaszasz im (mailem lub przez formularz, a
    jakże) Twój numer telefonu i to oni do Ciebie
    oddzwonią.
    Tyle, że wtedy oddzwonią, kiedy to im będzie wygodnie.
    No i może się okazać, że do Twojego kraju nie zadzwonią :-(
    W ten sposób zresztą straciłem możliwość reklamacji pewnego produktu za ok. $200 z
    Amazona następnie przywiezionego (którego tenże
    Amazon nie wysyłał poza Amerykę, bo na resztę świata miał inną wersję).
    Co prawda jak trzeba, to Polak by potrafił, ale nie uwinąłem się na czas, aby
    załatwić sobie VoIP-a z kierunkowym +44, +49, +33 lub
    +47, kierunkowego Polski +48 nie było na liście rozwijanego menu strony
    reklamacyjnej Amazona.

    -----
    > Infolinia 00800 jest nie po to aby było free cały sens tej infolinii to
    dodzwonienie się do właściwej firmy.
    > Takie infolinie stosują firmy np. Siemens. Infolinia działa całą dobę i w czasie
    gdy dzień jest w Azji to rozmowa przekierowana
    > jest na tamten odział, gdy dzień wstaje w Europie to na tamten i tak dalej.
    > I człowieczek który chce się dodzwonić do tej firmy z Ameryki, Europy i innych
    części świata nie patrzy na numer lokalny tylko
    > "kręci" infolinię.
    > Nie umiem wytłumaczyć dlaczego kolega AL żyje już 30 lat w nieświadomości
    oczywistości.