  • Data: 2013-11-16 22:18:19
    Temat: Re: 00800 z Polski
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    i...@p...pl napisał:

    > Infolinia 00800 jest nie po to aby było free (free jest tylko dodatkiem)
    > cały sens tej infolinii to dodzwonienie się do właściwej firmy.
    > Takie infolinie stosują firmy np. Siemens. Infolinia działa całą dobę
    > i w czasie gdy dzień jest w Azji to rozmowa przekierowana jest na tamten
    > odział, gdy dzień wstaje w Europie to na tamten i tak dalej.
    > I człowieczek który chce się dodzwonić do tej firmy z Ameryki, Europy
    > i innych części świata nie patrzy na numer lokalny tylko "kręci" infolinię.

    Ale dlaczego właściwie ktoś w USA kontaktując się z firmą "np. Siemens"
    miałby dzwonić na jakieś dziwne numery? Jak firma poważna, to przecież
    zadba o to, by mieć krajowy numer w rodzaju 800-SIEMENS, taki tam obyczaj.
    Chyba że ktoś pokłada nadzieje w nowej, dynamicznej firme z Lechistanu,
    która planuje światową karierę -- wtedy numer 00-800-ZIUTEX nie wzbudzi
    podejrzeń.

    > Nie umiem wytłumaczyć dlaczego kolega AL żyje już 30 lat w nieświadomości
    > oczywistości.

    Może po 30 latach nie jest to taka oczywista oczywistość?

    --
    Jarek