    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: 1/3 OT wykonywanie bruzd na kanały kablowe
    Date: Wed, 3 Mar 2010 16:45:02 +0100

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hmltta$vau$1@news.onet.pl...

    > Czyli mniej więcej to o czym pisałem. Wiedziałem że niczego specjalnego
    > nie odkryłem. Chyba tak zrobię, bo to robota na całe mieszkanie na jedno
    > popołudnie.

    Prawie dokładnie tak. Z tą różnicą, że zamaskowany listwą podłogową. Samo
    korytko będzie się różniło od pozostałych listew, a w przypadku zamaskowania
    go listwą podłogową, taką samą jak masz w pozostałych pomieszczeniach dla
    osoby siedzącej w odległości większej jak 1-2m prawie nie do zauważenia, ze
    za listwą jest korytko. Widać to dopiero jak się stoi ponad tą listwą.